1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2024 09:37
până la 05.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2024 10:00
până la 09.02.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 12.02.2024 14:00
până la 12.02.2024 14:27
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 829 810 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2024, 9:37 - 5 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2024, 10:00 - 9 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Necesitatea achiziționării Lucrărilor de reconstrucție a rețelelor electrice interioare în Blocul nr.5 secția nr.7 a IMSP Spitalul de Psihiatrie Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3110, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, strada Iurie Gagarin nr. 114
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Turcu Ghenadie
Telefonul de contact
67880266
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2024, 9:37
Data ultimilor modificări
31 ian 2024, 8:38
Achizitii.md ID
21161837
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae word.doc
Documentele la ofertă
-document unic de achiziție european
30.01.24 09:37
declarație (3).semnat.pdf declarație (3).semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
-declarație
30.01.24 09:37
Data:
31 ian 2024, 08:38
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Plasati va rog documentatiea de proiect, multumesc
Răspuns (31 ian 2024, 09:54):
Bună ziua, conform caietului de sarcini este recomandată vizita amplasamentului obiectului achiziției, respectiv documentația de proiect poate fi vizualizată în cadrul vizitei.
Data:
31 ian 2024, 10:44
Subiectul întrebării:
Răspuns (31 ian 2024, 09:54):
Întrebare:
Publoicati va rog proiectul de executie, dupa ce il vom studia vom decide daca mai avem nevoie de vizita. Vizita nu este obligatorie este RECOMANDABILA. Multumesc de intelegere
Răspuns (31 ian 2024, 11:07):
Proiectul de execuție poate fi vizualizat la fața locului obiectului achiziției.
Data:
31 ian 2024, 13:16
Subiectul întrebării:
Răspuns (31 ian 2024, 11:07):
Întrebare:
De ce incalcati legea 131? Vii greu sa publicati un proiect de executie?
Răspuns (31 ian 2024, 13:58):
Documentele procedurii de achiziție lucrări, au fost publicate în conformitate cu Legea 131/2015 ”Cu privire la Achizițiile Publice” și Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări.
Data:
31 ian 2024, 15:48
Subiectul întrebării:
Răspuns (31 ian 2024, 13:58):
Întrebare:
Felicitari!!!
Răspuns (31 ian 2024, 16:01):
Stimate ofertant, dacă aveți întrebări, formulațile în raport cu obiectul achiziției.
Data:
31 ian 2024, 16:02
Subiectul întrebării:
Răspuns (31 ian 2024, 16:01):
Întrebare:
Cine a elaborat proiectul de executie?
Răspuns (31 ian 2024, 16:19):
Proiectul a fost elaborat de agent economic specializat în domeniul respectiv.
Data:
31 ian 2024, 16:05
Subiectul întrebării:
Formular 1 desfasurat
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa publicati formularul 1 desfasurat sau formularul nr.5 desfasurat. Multumim
Răspuns (31 ian 2024, 16:21):
Formularul Nr.1 de deviz lista cu cantități de lucrări este parte componentă a caietului de sarcini publicat.
Data:
31 ian 2024, 16:23
Subiectul întrebării:
agent economic specializat în domeniul respectiv
Întrebare:
Cum se numeste agentul economic sau proiectantul?
Răspuns (1 febr 2024, 15:17):
În conformitate cu Hotărîrea Guvernului Nr.638/2020 în specificațiile tehnice din conținutul caietului de sarcini nu se face referință la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic
Data:
31 ian 2024, 16:27
Subiectul întrebării:
Formular 1 desfasurat
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. Rugam transparenta.
Răspuns (1 febr 2024, 08:15):
Buna ziua, vedeți caietul de sarcini, lista cantități de lucrări formularul Nr.1 este atașată și publicată.
Data:
1 febr 2024, 09:37
Subiectul întrebării:
Formular 1 desfasurat
Întrebare:
Dvs intelegeti diferenta intre caietul de sarcini, care reprezinta formularul nr.1 unde sunt prezentate codurile resurse unitatea de masura si volumele si formularul nr.1 desfasurat sau formularul nr.5 desfasurat? Noi am vazut ca "caietul de sarcini, lista cantități de lucrări formularul Nr.1 este atașată și publicată". Dar noi va rugam respectuos sa publicati si formularul nr.1 sau nr.5 desfasurat, unde este resprezentata forma desfasurata a caietului de sarcini, cu prezentarea resurselor si normelor pentru fiecare resursa. Daca dvs nu stiti, consultati specialistii devizieri, care v-au facut caietul de sarcini si spuneti-le sa va dea formularul nr.1 sau nr.5 desfasurat, iar ulterior dvs sa publicati pe platforma. Va multumesc anticipat pentru intelegere!
Răspuns (1 febr 2024, 15:14):
În conformitate cu Hotărîrea Guvernului Nr. 638/2020, Autoritatea contractantă utilizează formularele și modelele de documente necesare procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice de lucrări incluse în Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin ordin al ministrului finanțelor. Deci Formularul nr.1 a fost deja publicat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.