1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2024 15:50
până la 27.01.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2024 09:30
până la 01.02.2024 09:30
3
Licitaţie
de la 02.02.2024 12:55
până la 02.02.2024 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 150 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2024, 15:50 - 27 ian 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2024, 9:30 - 1 febr 2024, 9:30
Începutul licitației: 2 febr 2024, 12:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Material tapițerie: Stofă. Material corp: Metal, Placaj, Spumă poliuretanică. Material brațe: Plastic. Material bază: Plastic. Mecanism: Tilt. Lățime: 62 cm. Adâncime: 77 cm. Înălțime min.: 112 cm. Înălțime max.: 119 cm. Lățime șezut pe interior: 50 cm. Adâncime șezut pe interior: 50 cm. Înălțime min. până la șezut: 43 cm. Înălțime max. până la șezut: 50 cm. Înălțime brațe pe interior: 19 cm. Înălțime spătar pe interior: 74 cm. Diametru bază: 70 cm. Roți: Plastic. Sarcină maximală admisă: 120 kg. (echivalent Tip: Atlantis)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2024, 15:46
Data ultimilor modificări
22 ian 2024, 15:50
Valoarea estimată (fără TVA)
9 150 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
91,50 MDL
Achizitii.md ID
21157453
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
5 febr 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.Fotoliu de birou CPV: 39113000-7 - Diverse scaune
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 6 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cabinet Plus / Acvilin -Grup SRL

Preţul ofertei: 7 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

STEREXPERT IMPEX

Preţul ofertei: 9 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări