1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2024 11:59
până la 01.02.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.02.2024 12:00
până la 06.02.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 540 681 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2024, 11:59 - 1 febr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2024, 12:00 - 6 febr 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Serviciile de analize și investigații medicale pentru anul 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Spitalul raional Orhei
Telefonul de contact
078830509
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2024, 11:59
Data ultimilor modificări
26 ian 2024, 16:00
Achizitii.md ID
21157175
CPV
85140000-2 - Diverse servicii de sănătate
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Data:
26 ian 2024, 16:00
Subiectul întrebării:
Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de buget
Întrebare:
Bună ziua! În conformitate cu modificările aprobate prin Legea nr. 212/2023, la prevederile art. 19 alin. 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice (în vigoare din 01.01.2024), informația privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale de către candidatul sau ofertantul la procedura de atribuire a contractului de achiziții publice se accesează prin intermediul resursei informaționale a SFS. Prin scrisoarea nr. 26-08/5-01-169432 din 24.11.2023 (prezenta scrisoare se regăsește pe pagina AAP, la compartimentul „comunicate”) SFS informează în contextul modificărilor enunțate mai sus, că nu va mai elibera contibuabililor certificatul privind lipsa sau existența restanțelor față de buget, pentru participarea la licitațiile publice. În acest context, solicităm excluderea cerinței de prezentare obligatorie a documentului sus menționat. Vă mulțumesc!
Răspuns (30 ian 2024, 15:56):
Mulțumim pentru informare. Am studiat toate modificările, și respectiv procedați conform legislației. Solicitarea voastră se acceptă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.