1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2024 10:01
până la 02.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.02.2024 10:00
până la 06.02.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 72 088,33 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2024, 10:01 - 2 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 febr 2024, 10:00 - 6 febr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului de rețea Cisco
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2024, 9:03
Data ultimilor modificări
22 ian 2024, 10:01
Valoarea estimată (fără TVA)
72 088,33 MDL
Achizitii.md ID
21156970
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
8 febr 2024 09:06 - 30 oct 2025 09:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 echipamente Cisco ASA 5525-X CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
22.01.24 10:01
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
22.01.24 10:01
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
22.01.24 10:01
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
22.01.24 10:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 57 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic S&T MOLD SRL corespunde cerințelor de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări