1
Perioada de actualizare
de la 19.01.2024 14:12
până la 29.01.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.01.2024 10:00
până la 05.02.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 364 486,50 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2024, 14:12 - 29 ian 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 ian 2024, 10:00 - 5 febr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de alimentare a copiilor din institutia prescolara Gradinita Romanita
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4125, MOLDOVA, Cimişlia, s.Mihailovca (r-l Cimişlia), str. Stefan Voda 244
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Sturza
Telefonul de contact
024144919
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2024, 14:04
Data ultimilor modificări
19 ian 2024, 14:12
Valoarea estimată (fără TVA)
364 486,50 MDL
Achizitii.md ID
21156470
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-4125, MOLDOVA, Cimişlia, s.Mihailovca (r-l Cimişlia), str. Stefan Voda 244
Durata contractului
7 febr 2024 14:11 - 31 dec 2024 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
documentatie standart
19.01.24 14:12
duae
Documentele la ofertă
DUAE
19.01.24 14:12
anunț de participare (1).signed.pdf anunț de participare (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
19.01.24 14:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 364 486,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform cerintelor si anuntul de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări