1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2024 20:39
până la 27.01.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2024 16:00
până la 29.02.2024 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 23 400 EUR
Perioada clarificărilor: 16 ian 2024, 20:39 - 27 ian 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2024, 16:00 - 29 febr 2024, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Traseul de fibră optică UTM2 str. 31 August 1989, 78A - UTM3-7 str. Studentilor, 9/8
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Stefan cel Mare 168 of.134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nichita Degteariov
Telefonul de contact
+37368385111
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2024, 17:03
Data ultimilor modificări
22 ian 2024, 13:43
Valoarea estimată (fără TVA)
23 400 EUR
Achizitii.md ID
21154076
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Stefan cel Mare 168 of.134
Durata contractului
4 mart 2024 17:26 - 4 sept 2024 20:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Traseul de fibră optică UTM2 str. 31 August 1989, 78A - UTM3-7 str. Studentilor, 9/8 CPV: 72700000-7 - Servicii de reţele informatice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
md-23-02 - remam_dark fiber iru agreement.docx
Model de сontract
-
16.01.24 20:39
md-22-11 - duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
17.01.24 11:54
md-23-02_renam_procurement-technical requirements.docx
Specificaţie tehnică
-
17.01.24 11:54
md-23-02_renam - invitation to suppliers.docx
tenderNotice
-
17.01.24 11:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Entegra plus

Preţul ofertei: 36 600 EUR
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări