1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2024 12:35
până la 25.01.2024 13:32
2
Propunerea ofertelor
de la 25.01.2024 13:32
până la 31.01.2024 12:32
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2024, 12:35 - 25 ian 2024, 13:32
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2024, 13:32 - 31 ian 2024, 12:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament de stocare a datelor informatice (storage)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Oleinic
Telefonul de contact
0798414946
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2024, 12:32
Data ultimilor modificări
31 ian 2024, 14:10
Achizitii.md ID
21153454
CPV
48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
16 ian 2024, 14:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua Rugam de a incarca caietul e sarcini in format Word pentru comoditatea agentilor economici Va multumim mult!
Răspuns (18 ian 2024, 11:26):
Documentele aferente procedurii au fost încărcate în sistem în modul corespunzător, conținând toate informațiile necesare și fiind avizate prin semnături de grupul de lucru pentru achiziții.
Data:
17 ian 2024, 10:29
Subiectul întrebării:
Capacitate HDD
Întrebare:
Buna ziua Va rugam sa dati claritate privind storage> Trebuie sa aiba 20Tb usbale capacity after RAID6 sau 20 Tib usbale capacity after RAID, deoarece la Dumenavoastra in caietul de sarcini sunt scrise ambele. Va multumesc
Răspuns (18 ian 2024, 11:27):
Referitor la întrebarea dvs – va informăm ca conform caietului de sarcini – punctul unu - Modular - Min 20Tb of usable capacity after RAID6 + Spare (NVMe flash), for starting purchase. Reiterez – minimum 20 Tb capacitatea utila de folosință după RAID 6.
Data:
17 ian 2024, 17:27
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Solicitam modificarea cerintei tehnice: Echipamentul de stocare trebuie sa suporte unitati de stocare de tip NVMe, SAS SSD, SAS 10k HDD si NL-SAS 7.2k HDD in configuratie dual-controller. Echipamentul de stocare trebuie sa suporte cel putin 24 de unitati de stocare NVMe si sa suporte upgrade cu cel putin 240 unitati de stocare SAS SSD sau cu cel putin 480 unitati de stocare SAS HDD. Deoarece in expunerea actuala la prezenta licitatie poate participa doar un singur producator IBM. Aceasta ducind la limitarea accesului la aceasta licitatie a altor producatori de renume mondial,si respectiv duce la lipsa unei concurente. Propunem urmatoarele variante de formulare: Sustinerea doar a unitatilor de stocare NVMe. (All Flash) Sustinerea unitatilor de stocare Hibrid SAS SSD, SAS HDD si NL-SAS HDD.
Răspuns (18 ian 2024, 11:29):
În Caietul de sarcini aferent procedurii au fost transpuse necesitățile instituției, operarea modificărilor în acesta ar duce la lezarea intereselor entității noastre și achiziționarea unor bunuri care nu vor satisface necesitățile funcționale și operaționale aferente bunei desfășurări a activității entității.
Data:
18 ian 2024, 13:17
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
cerinta - Echipamentul de stocare trebuie sa suporte unitati de stocare de tip NVMe, SAS SSD, SAS 10k HDD si NL-SAS 7.2k HDD in configuratie dual-controller. Echipamentul de stocare trebuie sa suporte cel putin 24 de unitati de stocare NVMe si sa suporte upgrade cu cel putin 240 unitati de stocare SAS SSD sau cu cel putin 480 unitati de stocare SAS HDD. in recatia actuala contravine Art.7 lit b,c. Art. 37 pct 9. Legea 131 privind achiziţiile publice.
Răspuns (22 ian 2024, 10:13):
Caietul de sarcini reprezintă descrierea obiectivă a produselor, serviciilor sau lucrărilor necesare autorității contractante și este punctul de pornire al elaborării documentației standard. Caietul de sarcini se întocmește de către autoritatea contractantă prin intermediul grupului de lucru desemnat, în cadrul căruia pot fi atrași specialiști (consultanți) din domeniul în care se efectuează achiziția. Caietul de sarcini conține, în mod obligatoriu, specificații tehnice. Potrivit art. 1 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 3 iulie 2015, specificațiile tehnice reprezintă ansamblul indicațiilor tehnice cuprinse, în special, în caietele de sarcini, care definesc caracteristicile solicitate pentru un material, pentru un produs sau pentru un bun și care permit caracterizarea acestora astfel încât să corespundă utilizării urmărite de autoritatea contractantă. Altfel spus, specificațiile tehnice sunt, în general, acele cerințe, prescripții, caracteristici tehnice cu ajutorul cărora sunt descrise bunurile, serviciile sau lucrările necesare autorității. Reieșind din cele expuse menționam că autoritatea noastră a inclus în caietul de sarcini specificațiile necesare pentru asigurarea bunei desfășurări a activității instituției.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.