Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2024, 15:33 - 14 ian 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2024, 10:00 - 17 ian 2024, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. c) și d) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Nici un ofertant nu a îndeplinit cerințele de calificare, ofertele fiind neconforme.
Data anulării
22 ian 2024, 16:19
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Tighina 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Baciu Vitalie
Telefonul de contact
022254898
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2024, 15:33
Data ultimilor modificări
22 ian 2024, 16:20
Achizitii.md ID
21148227
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 250000.0 MDL
Anulată
Rechizite de birou
Data:
12 ian 2024, 19:00
Subiectul întrebării:
evaluare
Întrebare:
in caietul de sarcini nu este indicat cantitatea - in ce mod va fi evaluarea ?
Răspuns (13 ian 2024, 15:19):
ofertantul va oferi prețuri unitare pentru pozițiile din caietul de sarcini. se va evalua suma ofertei
Rechizite de birou
Data:
14 ian 2024, 00:24
Subiectul întrebării:
Clarificarea denumirea bunurilor poz. 1.8
Întrebare:
Registru de arhivă 500mm/35mm culori diverse. Dati o descriere mai desfasurata si data este posibil o fotografie, ce prezinta registrul acesta care are 50 cm!
Răspuns (14 ian 2024, 09:23):
Biblioraft A4, 75mm
Rechizite de birou
Data:
14 ian 2024, 00:25
Subiectul întrebării:
Clarificarea denumirea bunurilor poz. 1.14
Întrebare:
Registru de arhivă 500mm/75mm culori diverse. Dati o descriere mai desfasurata si data este posibil o fotografie, ce prezinta registrul acesta care are 50 cm!
Răspuns (14 ian 2024, 09:23):
Biblioraft A4, 75mm
Rechizite de birou
Data:
14 ian 2024, 00:33
Subiectul întrebării:
Clarificari asupra caietului de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa complectati Caietul de sarci cu cantitate pentru fiece pozitie, pentru a inainta o oferta corecta. Este necesar cantitati orientative, luand in consideratie de incheiere a contractului pe durata de 1 an si livrarea in decurs de 1 zi de la solicitare.
Răspuns (14 ian 2024, 09:38):
Având in vedere necesitățile diversificate a autorității, caietul de sarcini a fost elaborat la cantități unitare. In partea ce tine de livrare, va informam ca nu vor fi efectuate solicitări pentru livrarea a unei cantități de bunuri exagerate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.