Achiziţie publică
21148034
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024
1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2024 14:57
până la 16.01.2024 08:30
până la 16.01.2024 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2024 08:30
până la 19.01.2024 08:30
până la 19.01.2024 08:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
60 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 ian 2024, 14:57 - 16 ian 2024, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
16 ian 2024, 8:30 - 19 ian 2024, 8:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
12 ian 2024, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21148034
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
22 ian 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024
CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Divers Audit
Preţul ofertei:
50 000 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
30.01.24 14:28
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:16
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
declaratie de cunoastere a legislartiei.pdf
declaratie de cunoastere a legislartiei.pdf
ID: 30198d63-31c7-463c-a82b-82e404ef972d
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:16
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
extras din registrul cspa.pdf
extras din registrul cspa.pdf
ID: 8b44d89a-3057-4bf1-bc56-edd32837bc95
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
certificat de inregistrare.pdf
certificat de inregistrare.pdf
ID: de5898b9-ca2b-4423-9c7f-deba495114ba
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
decaratia de lipsa a sanctiunilor.pdf
decaratia de lipsa a sanctiunilor.pdf
ID: f822b986-6d9d-477d-b04b-0120a994211b
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
Propunere financiară
Data încărcării:
18.01.24 18:18
Data deschiderii:
19.01.24 13:57
Documente de calificare
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 13:57
Propunere financiară
Data încărcării:
18.01.24 18:18
Data deschiderii:
19.01.24 13:57
certificat ag gorea natalia.pdf
certificat ag gorea natalia.pdf
ID: 5facf4fe-67ea-48fc-9dbd-c48c32c7ca29
Documente de calificare
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 13:57
certificat ag smochina liliana.pdf
certificat ag smochina liliana.pdf
ID: a25de669-525d-4e6b-9b70-b9511b718024
Documente de calificare
Data încărcării:
18.01.24 18:17
Data deschiderii:
19.01.24 13:57
2
Denumirea participantului:
Societatea de Audit Primaudit Company
Preţul ofertei:
57 000 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
11.recomandare fabrica de sticla.semnat.pdf
11.recomandare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 04ee57b4-df18-440a-b02c-994630d0e51f
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
6.declaratie cunoasterea legislatiei.semnat.pdf
6.declaratie cunoasterea legislatiei.semnat.pdf
ID: 06647ed7-4339-48d7-aa70-8c29ef9d01b3
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
9.declaratie etica si independenta.semnat.pdf
9.declaratie etica si independenta.semnat.pdf
ID: 0953413f-df0b-4bbf-a9ab-2676219deb3a
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
10.cv catalina clasevici.semnat.pdf
10.cv catalina clasevici.semnat.pdf
ID: 1cc09749-dc11-4b38-9ce6-dc217cbbdd3f
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
11.recomandare gbg-mdl.semnat.pdf
11.recomandare gbg-mdl.semnat.pdf
ID: 23720dda-1325-4a1e-967d-49d9e69840ff
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
11.recomandare is rtec.semnat.pdf
11.recomandare is rtec.semnat.pdf
ID: 3280c1da-55da-4dd1-bd39-750f6605af00
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor ina mata.semnat.pdf
10.certificat auditor ina mata.semnat.pdf
ID: 46f29afc-4579-45eb-9363-4e657611fe8f
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
9.polita de asigurare a riscului profesional.semnat.pdf
9.polita de asigurare a riscului profesional.semnat.pdf
ID: 4a89e1d4-226c-461d-8b06-45f6a911a567
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor cristina gherman.semnat.pdf
10.certificat auditor cristina gherman.semnat.pdf
ID: 53eee330-2ea8-4ad5-990c-be1ce45b5266
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
11.recomandare is dei.semnat.pdf
11.recomandare is dei.semnat.pdf
ID: 6519e628-f05f-4d60-9ac1-dc03cad881f8
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
4.extras registru entitati audit.semnat.pdf
4.extras registru entitati audit.semnat.pdf
ID: 6a389f64-c33a-47f7-b11e-7121f613ec70
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
10.personalul de specialitate.semnat.pdf
10.personalul de specialitate.semnat.pdf
ID: 6fb8be08-6a7f-49a5-92a4-ddfcfbbd6514
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
8.declaratie lipsa sanctiuni.semnat.pdf
8.declaratie lipsa sanctiuni.semnat.pdf
ID: 757354dc-cec1-4238-b05a-37e8f529eb08
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
11.recomandare crepor.semnat.pdf
11.recomandare crepor.semnat.pdf
ID: 79c68e5b-fee6-42ce-bc30-68c436285f00
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor catalina clasevici.semnat.pdf
10.certificat auditor catalina clasevici.semnat.pdf
ID: 8d195fdf-ed7f-436d-9577-d04e13a7b22f
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
9.declaratie integritate.semnat.pdf
9.declaratie integritate.semnat.pdf
ID: 9ddd047c-0717-4873-b032-88f0cc932e0b
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:04
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
7.declaratie proceduri de control.semnat.pdf
7.declaratie proceduri de control.semnat.pdf
ID: ab969826-049a-4bc9-962c-1df459c7bf37
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
5.declaratie livrari.semnat.pdf
5.declaratie livrari.semnat.pdf
ID: d494e8da-321c-4be1-8d73-c15c02337266
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
2.extras din registrul de stat primaudit company.semnat.pdf
2.extras din registrul de stat primaudit company.semnat.pdf
ID: da598b2f-d69d-4ca7-9187-e82dc6898819
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
1. specificatii tehnice 22.semnat.pdf
1. specificatii tehnice 22.semnat.pdf
ID: dff5bdbb-8820-42cc-ad85-3e29a5cfb424
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
10.cv adasan cristina.semnat.pdf
10.cv adasan cristina.semnat.pdf
ID: e020cf9a-38a8-4656-a43d-5bcc95ba4203
Documente de depunere
Data încărcării:
18.01.24 10:05
Data deschiderii:
19.01.24 08:30
1. specificatii de pret 23.semnat.pdf
1. specificatii de pret 23.semnat.pdf
ID: d67875c3-c173-4ffe-9930-ccb8ad8d0865
Propunere financiară
Data încărcării:
18.01.24 10:03
Data deschiderii:
30.01.24 14:28
3
Denumirea participantului:
“First Audit International” SRL
Preţul ofertei:
59 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK