1
Perioada de actualizare
de la 29.12.2023 19:35
până la 18.01.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.01.2024 15:00
până la 02.02.2024 15:00
3
Licitaţie
de la 05.02.2024 14:00
până la 05.02.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 833 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 29 dec 2023, 19:35 - 18 ian 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 ian 2024, 15:00 - 2 febr 2024, 15:00
Începutul licitației: 5 febr 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
29 dec 2023, 19:30
Data ultimilor modificări
12 ian 2024, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
833 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21138898
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
31 ian 2024 18:00 - 30 dec 2024 19:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bun 1 - Role – termo 57 mm (21 m) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Bun 2 - Role - termo 37,2 mm (21 m) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 74500.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Bun 3 - Role - termo 28+28 mm (21 m) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 125000.0
Unități de măsură: Unitate
4)
Denumirea
Bun 4 - Role - termo 80 mm (40m) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare nr.9.docx
Documentele la ofertă
-
29.12.23 19:35
anunț de participare nr.9.pdf anunț de participare nr.9.pdf
Documentele la ofertă
-
29.12.23 19:35
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
29.12.23 19:35
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.docx
Documentele la ofertă
-
29.12.23 19:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 513 915 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Bună Ziua! Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1703871060844 din „29” decembrie 2023 privind achiziționarea benzii pentru aparatele de casă, conducându-se de prevederile art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic „MITRA-GUP” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziție a benzii pentru aparatele de casă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1703871060844 din „29” decembrie 2023), suma totală fără TVA – 513 915,00 lei (suma totală cu TVA – 616 698,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura data de achiziție. * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 552 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S. C. „PLASMA RTI”

Preţul ofertei: 829 991,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări