Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21138576
Statut
planning
Valoarea estimată fără TVA
458 000 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2023, 2:00 -
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada planning
Achiziţionare mobilier (scaune de așteptare, CĂRUCIOR DE URGENȚĂ, DOUĂ UȘI CABINET DE DEPOZITARE A MEDICAMENTELOR)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 dec 2023, 13:52
Data ultimilor modificări
29 dec 2023, 13:52
Achizitii.md ID
21138576
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK