1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2023 15:10
până la 03.01.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2024 15:00
până la 08.01.2024 15:00
3
Licitaţie
09.01.2024 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2023, 15:10 - 3 ian 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 ian 2024, 15:00 - 8 ian 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2023, 15:06
Data ultimilor modificări
28 dec 2023, 10:50
Achizitii.md ID
21136740
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3_formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
- Formulare
27.12.23 15:10
1_anunt de participare.pdf 1_anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
27.12.23 15:10
2_anexa_1_caiet de sarcini_antivirus_2024.pdf 2_anexa_1_caiet de sarcini_antivirus_2024.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini
27.12.23 15:10
Data:
28 dec 2023, 10:50
Subiectul întrebării:
Se solicită asigurarea mentenanței anuale a soluției corporative antivirus pentru o perioadă de 12 luni
Întrebare:
Avind in vedere ca este solicitata mentenenta anuala a solutiei antivirus existente, solicitam sa specificati ce solutie este la moment instalata si tipurile de licenta pentru a se putea oferi reinoirea lor. Deoarece In caietul de sarcini se mentioneaza ca În cazul în care se va oferi o soluție alternativă decît cea existentă, acesta trebuie să întrunească minim cerințele de mai jos. Multumim.
Răspuns (28 dec 2023, 13:25):
Buna ziua, Se solicită asigurarea mentenanței anuale a soluției corporative antivirus care va fi instalată
Data:
28 dec 2023, 15:17
Subiectul întrebării:
CAre este solutia si ce tipuri de licente antivirus aveti instalate in cadrul institutiei la moment?
Întrebare:
In caietul de sarcini la capitolul: Termenii și condițiiIe de livrare/prestare/executare solicitat:se mentioneaza urmatoarele: "În cazul în care se va oferi o soluție alternativă decît cea existentă, acesta trebuie să întrunească minim cerințele de mai jos". In acest caz solicitam sa specificati ce solutie este la moment instalata si tipurile de licenta pentru a se putea oferi prelungirea licentelor la care se face referinta in caietul de sarcini.......Multumim.
Răspuns (29 dec 2023, 11:17):
Buna ziua, în present este instalată solluția “WithSecure”.
Data:
29 dec 2023, 10:33
Subiectul întrebării:
Care este perioada pentru care se solicita achizitia licentelor????
Întrebare:
Rog sa clarificati p.3 din caietul de sarcini "Obiectul achiziţiei: Licența produsului Antivirus pentru o perioada de 3 ani cu instalare și mentenanță" este mentionat 3 ani, dar la Denumirea bunurilor este mentionat 12 luni. Solicitam sa clarificati acest aspect, pentru a oferta corespunzator corect. Multumim.
Răspuns (29 dec 2023, 11:21):
Se solicită achiziția pentru 12 luni.
Data:
29 dec 2023, 13:07
Subiectul întrebării:
Care e diferenta din punctul 2 si 3?
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa ne spuneti care e diferenta din punctul 2 si 3? 1. 60 stații de lucru fizice și virtualizate; 2. 40 servere fizice și virtualizate; 3. 40 hosturi fizice și virtualizate.
Răspuns (29 dec 2023, 13:19):
40 hosturi fizice și virtualizate - sunt dispozitivele portabile
Data:
2 ian 2024, 11:09
Subiectul întrebării:
Termenii si conditiile de prestare solicitati???
Întrebare:
Conform p. 12 din Anunt "Termenii și condițiile de prestare solicitati: 5 zile calendaristice de la semnarea contractului" iar conform Anexei 1 Caiet de sarcini "Termenii și condițiiIe de livrare/prestare/executare solicitat: 10 zile lucrătoare de la data întrării in vigoare a contractului. Solicitam sa specificati clar care este termenul solicitat petru a nu lasa loc de interpretari.....Multumim.
Răspuns (2 ian 2024, 14:44):
Buna ziua. p. 12.Termenii și condițiile de prestare solicitați: 5 zile calendaristice de la semnarea contractului - se subînțelege începerea lucrărilor. 10 zile - inlcude și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune și testarea, predarea - primirea lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.