1
Perioada de actualizare
de la 23.12.2023 10:41
până la 02.01.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2024 10:00
până la 05.01.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 dec 2023, 10:41 - 2 ian 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2024, 10:00 - 5 ian 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

TUR - RETUR
Ruta Ciocana – Aeroport – Ciocana
Ciocana-Râşcani-Poşta Veche-Centru-Botanica-Aeroport (un microbuz) și vice-versa (cca. 50 km)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Burdujan
Telefonul de contact
022823603
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2023, 10:24
Data ultimilor modificări
23 dec 2023, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21135177
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Durata contractului
8 ian 2024 10:36 - 30 dec 2024 10:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transport auto (mijloace de transport cu şofer) spre şi de la serviciu al salariaţilor CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
duae ta 2024.doc
Documentele la ofertă
-
23.12.23 10:41
caiet de sarcini ta 2024.pdf caiet de sarcini ta 2024.pdf
Documentele la ofertă
-
23.12.23 10:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.C. PASCARI PAVEL-TRANS S.R.L.

Preţul ofertei: 337 680 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Se anexează Decizia GL achiziții.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

EMIL&IAN Service

Preţul ofertei: 352 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări