Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21135101
Statut
planning
Valoarea estimată fără TVA
430 350 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor:
1 ian 2024, 2:00 -
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada planning
Procurarea produselor alimentare pentru semestrul I al anului 2024 Primaria Cotiujenii Mari
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 dec 2023, 15:54
Data ultimilor modificări
22 dec 2023, 15:54
Achizitii.md ID
21135101
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK