1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2023 11:05
până la 02.01.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2024 10:00
până la 09.01.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 44 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2023, 11:05 - 2 ian 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2024, 10:00 - 9 ian 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Subscriere anuală pentru soluția de organizare a conferințelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Chirtoacă
Telefonul de contact
022822648
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2023, 10:20
Data ultimilor modificări
22 dec 2023, 8:40
Valoarea estimată (fără TVA)
44 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21134111
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
29 ian 2024 10:59 - 29 iun 2024 11:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Subscriere anuală pentru softul de organizare a conferințelor ZOOM Business pentru 10 utilizatori CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 11:05
3. duae model.doc
Documentele la ofertă
-
21.12.23 11:05
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 11:05
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 11:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 44 154 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări