1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2023 08:50
până la 02.01.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2024 09:30
până la 22.01.2024 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 24 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2023, 8:50 - 2 ian 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2024, 9:30 - 22 ian 2024, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Oferta se va elabora ținând cont de prevederile caietului de sarcini anexat.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Spitalul raional Orhei
Telefonul de contact
078830509
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2023, 8:50
Data ultimilor modificări
20 dec 2023, 9:19
Achizitii.md ID
21132929
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
20.12.23 08:50
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
20.12.23 08:50
duae nou.docx
Documentele la ofertă
-
20.12.23 08:50
proiect schita.pdf proiect schita.pdf
Documentele la ofertă
-
20.12.23 08:50
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
20.12.23 08:59
Data:
20 dec 2023, 09:19
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
Conform p 7 al anuntului de participare, si anume: Ofertantul va demonstra că în ultimii 5 ani, calculați până la data limită de depunere a executat minim 1 contract privind execuția de lucrări, însoțite de certificate de bună execuție (recomandări), cu o valoare de cel puţin 18 000 000,00 lei. Este de mentionat ca, astfel de contracte cu o asa suma, nu au fost atit de multe in anii precedenti. Va rugam sa midificati acest punct cu, (suma cuma cumulativa a 2 sau 3 contracte in valoare de 18mln) Permiteti ca, mai multi Operatori Economici sa aiba posibilitatea de a participa la LP.
Răspuns (22 dec 2023, 08:30):
Prevederile art.22 alin. (3) lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, stabilesc că autoritatea contractantă este în drept să solicite prezentarea listei lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărei valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decât valoarea viitorului contract. Așa dar, autoritatea contractantă solicită deținerea experienței similare în ultimii 5 ani, întrucât execuția pe parcursul unui an a mai multe contracte este și mai problematic.
Data:
22 dec 2023, 06:09
Subiectul întrebării:
Modificati!!!
Întrebare:
Proiectare,autorizare,verificare,executare-majoritatra companiilor de constructie nu proiecteaza si ce tine de autorizare asta tine de competenta beneficiarului nu a antreprenorului,prin asa cerinte limitati concurenta
Răspuns (28 dec 2023, 14:02):
Prevederile art.1 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, și anume noțiunea de contract de achiziții publice de lucrări stabilesc, că proiectarea și execuția unor lucrări poate fi și un singur obiect de achiziție. Prin urmare, contractul care urmează a fi atribuit, are ca obiect proiectare și execuția lucrărilor. Pentru elaborarea corectă a propunerii financiare, este necesar să fie vizitat obiectul și să fie examinată schiția de proiect. Schița de proiect cuprinde relevee, categorii de materiale și o listă de lucrări. Caietul de sarcini la fel, explică etapele acestei proceduri, și anume ofertantul inițial are sarcina să elaboreze documentația de proiect iar după care executarea lucrărilor. Rugăm respectuos să analizați și să studiați atent condițiile descrise în caietul de sarcini, care descrie toate momentele neclare de Dstră. la fel, în caietul de sarcini este indicat nr. de telefon a persoanei responsabile. Menționăm, ca achiziționarea proiectului împreună cu execuția lucrărilor nu contravine prevederilor expuse în legislația națională atât din domeniul construcțiilor cât și din domeniul achizițiilor publice.
Data:
22 dec 2023, 06:17
Subiectul întrebării:
Suma estimativa???
Întrebare:
Ne avand proiect,deviz estimativ verificat de verificator autorizat,cum ati estimat lucrarile date la suma indicata pe platforma???
Răspuns (28 dec 2023, 14:09):
Valoarea achiziției a fost estimată în conformitate cu prevederile art.4 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice
Data:
22 dec 2023, 06:32
Subiectul întrebării:
Raport financiar!!!
Întrebare:
Solicitati raport financiar pe 2023?Operatorii economici au dreptu sa-l prezinte pan la finele trimestrului 2 al anului 2024!!Modificati!!!!
Răspuns (28 dec 2023, 14:03):
Raportul financiar pentru anul 2023 este solicitat fără recipisa BNS. Astfel prezentarea raportului pentru anul 2023 este posibil
Data:
22 dec 2023, 13:05
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog caietul de sarcini cu volume
Răspuns (28 dec 2023, 14:05):
Documentația de deviz (caiet de sarcini cu volume) urmează a fi elaborată de către operatorul economic în baza condițiilor prezentate în documentația de achiziție. Achiziția publică de lucrări este un angajament financiar pentru execuția lucrărilor, cât și proiectare și execuția lucrărilor de construcții de orice categorie şi instalațiile aferente acestora, precum şi pentru lucrările de intervenție în timp la construcțiile existente, pentru necesitățile autorității contractante. Contractul de achiziție publică a lucrărilor care urmează a fi atribuit, urmărește ca obiect proiectarea lucrărilor și execuția acestor lucrări în baza documentației de proiect. Prin urmare, operatorul economic, în cazul în care urmărește ca scop obținerea contractului, acesta urmează șă elaboreze pe propria cheltuială volumele de lucrări necesare a fi executate, reieșind din detaliile prezentate în schița de proiect. Prin urmare lucrările de execuție vor fi proiectate ținând cont de conceptul propus în schița de proiect. Repetat specificăm, că achiziția publică se organizează și se desfășoară, în temeiul art. 6, art. 8 din Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice și de abrogare a directivei 2004/18/CE, art. 1 din Legea nr.131/2015 și în baza Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020.
Data:
23 dec 2023, 13:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
1. Lucrari de proiectare - este prevazut de alt Cod CPV 2. Certificatele de urbanism pentru proiectare, autorizatie de construiere etc - sunt acte care le obtine beneficiarul, sau persoana imputernicita prin procura. 3. Neavind proiect de executie, devizul general al proiectului elaborat de persoane atestate, cum ati stabilit costul lucrarilor? 4. Cum credeti, e posibil sa va ofertam lucrarile in lipsa proiectului de executie si in lipsa caietului de sarcini, avind doar cerinta "Executia lucrarii"? 5. Cum credeti, e posibl de proiectat fara a avea cerintele beneficiarului, si in lipsa certificatului de urbanism pentru proiectare? Pentru a evita contestatiile, va rugam sa divizati procedura, in conformitate cu cerintele legale! 1. Licitatie pentru procedura de Proiectare 2. Licitatei pentru executarea lucrarilor
Răspuns (28 dec 2023, 14:06):
Achiziția publică de lucrări este un angajament financiar pentru execuția lucrărilor, cât și proiectare și execuția lucrărilor de construcții de orice categorie şi instalațiile aferente acestora, precum şi pentru lucrările de intervenție în timp la construcțiile existente, pentru necesitățile autorității contractante. Contractul de achiziție publică a lucrărilor care urmează a fi atribuit, urmărește ca obiect proiectarea lucrărilor și execuția acestor lucrări în baza documentației de proiect. Prin urmare, operatorul economic, în cazul în care urmărește ca scop obținerea contractului, acesta urmează șă elaboreze pe propria cheltuială volumele de lucrări necesare a fi executate, reieșind din detaliile prezentate în schița de proiect. Prin urmare lucrările de execuție vor fi proiectate ținând cont de conceptul propus în schița de proiect. Repetat specificăm, că achiziția publică se organizează și se desfășoară, în temeiul art. 6, art. 8 din Directiva 2014/24/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 26 februarie 2014 privind achizițiile publice și de abrogare a directivei 2004/18/CE, art. 1 din Legea nr.131/2015 și în baza Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020.
Data:
25 dec 2023, 12:20
Subiectul întrebării:
Linoleum
Întrebare:
În borderoul de finisări aveți linoleum, spuneți vă rog merge vorba de linoleum medical?
Răspuns (28 dec 2023, 14:06):
Medical
Data:
28 dec 2023, 14:30
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
In caz ca operatorul castigator va anunta dupa ce a elaborat proiectu-deviz,precum ca 24500000 lei fara TVA nus suficienti pentru executarea volumului solicitat de dvs,dar este nevoie de ex.50000000 mil fara tva cu 30% mai mult.Cum procedati?Reparati jumate de cladire sau il anuntati pe operatorul economic ca va pare rau dar este nevoie sa reziliem contractu.
Răspuns (29 dec 2023, 08:37):
Buna ziua. În cazul dat vom proceda conform legii 131/2015, unde este stipulat acest moment.
Data:
29 dec 2023, 09:43
Subiectul întrebării:
Raspunsuri exhaustiv!!!
Întrebare:
Anume la care art.din legea 131/2015 faceti referinta?
Răspuns (29 dec 2023, 14:58):
Ofertele se pregătesc și sunt evaluate de către membrii grupului de lucru în condițiile stabilite în anunțul de participare și caietul de sarcini.
Data:
29 dec 2023, 15:02
Subiectul întrebării:
Concret care?
Întrebare:
Art?
Răspuns (2 ian 2024, 08:17):
Grupul de lucru pentru achiziții va evalua procedura și va desemna oferta căștigătoare ținînd cont de condițiile stipulate în Legea pentru achiziții 131/2015, anume art.26 - Criteriile de atribuire a contratului, începînd cu alin. 5, și atr. 69 - examinarea, evaluarea și compararea ofertelor.
Data:
30 dec 2023, 21:38
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini!
Întrebare:
Cum credeti, este real in termenul de depunere a ofertelor de proiectat si de calculat volumele lucrarilor de constructie? Sau licitati serviciile de proiectare sau licitati executarea lucrarilor de constructie! Pentru a oferta executia lucrarilor, incarcati pe platforma volumele de lucrari!
Răspuns (2 ian 2024, 09:20):
Menționăm, ca achiziționarea proiectului împreună cu execuția lucrărilor nu contravine prevederilor expuse în legislația națională atât din domeniul construcțiilor cât și din domeniul achizițiilor publice.
Data:
30 dec 2023, 21:40
Subiectul întrebării:
Documentatie de atribuire
Întrebare:
Cineva deja are pregatit proiectul, acum doar urmeaza o procedura de legalizare, si de eschivare de normele legale!
Răspuns (2 ian 2024, 09:20):
Vă rugăm respectuos să vă conformați cerințelor din documentația de atribuire și să nu abuzați procedura de achiziție respectivă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.