1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2023 17:24
până la 06.01.2024 10:40
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2024 10:40
până la 19.01.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 280 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2023, 17:24 - 6 ian 2024, 10:40
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2024, 10:40 - 19 ian 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament de lumini, inclusiv lucrările de montare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2023, 17:16
Data ultimilor modificări
4 ian 2024, 10:40
Valoarea estimată (fără TVA)
1 280 000 MDL
Achizitii.md ID
21132628
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
1 mart 2024 17:24 - 30 apr 2024 17:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament de lumini, inclusiv lucrările de montare CPV: 31500000-1 - Aparatură de iluminat şi lămpi electrice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
- declaratie privind beneficiarii efectivi
18.12.23 17:24
volume de lucrări.signed.pdf volume de lucrări.signed.pdf
Documentele la ofertă
- volume de lucrări
18.12.23 17:24
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
18.12.23 17:24
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.12.23 17:24
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentatia standard pentru achizitiile de bunuri
18.12.23 17:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Muzic Prod

Preţul ofertei: 1 248 123,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări