1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2023 15:27
până la 28.12.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2023 09:00
până la 03.01.2024 10:00
3
Licitaţie
04.01.2024 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 330 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2023, 15:27 - 28 dec 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2023, 9:00 - 3 ian 2024, 10:00
Începutul licitației: 4 ian 2024, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică (A4),conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Al. Puşkin, nr. 22, et. 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inga Bratețchi
Telefonul de contact
069390006
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2023, 15:09
Data ultimilor modificări
27 dec 2023, 9:23
Valoarea estimată (fără TVA)
18 330 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
183,30 MDL
Achizitii.md ID
21132455
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Al. Puşkin, nr. 22, et. 3
Durata contractului
15 ian 2024 15:18 - 30 dec 2024 15:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Formatul: A4 (210 x 297), 500 foi în pachet. Greutatea: 80 gr./m2. Densitatea: min. 150%. Clasa: „A – C”. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 245.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare-hârtia.pdf anunț de participare-hârtia.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
18.12.23 15:27
anexe obligatorii.docx
Criterii de eligibilitate
Anexe obligatorii
18.12.23 15:27
duae.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
18.12.23 15:27
caiet de sarcini-hârtie.pdf caiet de sarcini-hârtie.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
18.12.23 15:27
Documentele lotului
caiet de sarcini-hârtie.pdf
Caiet de sarcini
18.12.23 15:27
anexe obligatorii.docx
Anexe obligatorii
18.12.23 15:27
duae.doc
DUAE
18.12.23 15:27
anunț de participare-hârtia.pdf
anunț de participare
18.12.23 15:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 13 720 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertantul se conformează și îndeplinește cerințele de calificare/selecție stabilite de către autoritatea contractantă, respectiv, oferta sa se declară câștigătoare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări