1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2023 16:45
până la 16.12.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2023 09:00
până la 19.12.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 89 400 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2023, 16:45 - 16 dec 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2023, 9:00 - 19 dec 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de internet nelimitat și televiziune digital
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2023, 16:36
Data ultimilor modificări
14 dec 2023, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
89 400 MDL
Achizitii.md ID
21131090
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 3.1. Abonament de bază la Internet-Viteza de acces la resurse Internet Globale fara limita de trafic: de la 950 Mbps pana la 1 Gbps incarcare (upload) si de la 950 Mbps pana la 1 Gbps descarcare (download), conformarea obligatorie la cerintele tehnice anexate(Anexa nr,2 ) 1. Tipul canalului fizic: fibră optică (până în sediul Abonatului) dedicată pentru un singur tip de serviciu (minim o fibră optică pentru întreaga rețea de calculatoare a Abonatului) și un singur Abonat (fibra(-ele) optică(-e) oferită(-e) să deservească doar IMSP SCR „Timofei Moșneaga”); 2. Infrastructura de acces: intrarea în sediul Abonatului doar prin rețele subterane (Ofertanții vor garanta în mod explicit funcționarea conexiunii la internet (mai ales cu serverele MCloud) în orice condiții, inclusiv condiții meteo nefavorabile (căderi masive de zăpadă, lapoviță, ploi abundente, etc.) și în cazuri excepționale (rupturi, tăieri de cablu la Furnizor/Distribuitor)); 3. Echipamentul și materialele necesare prestării serviciilor de acces la internet – gratuit; 4. Viteza de acces la resurse Internet Globale fără limită de trafic: : de la 950 Mbps pana la 1 Gbps incarcare (upload) si de la 950 Mbps pana la 1 Gbps descarcare (download) 5. Viteza de acces la toate resursele Internet din Moldova (MD-IX) fără limită de trafic: de la 950 Mbps pînă la 1 Gbs încărcare (upload) și de la 950 Mbps pînă la 1 Gbs descărcare (download); 6. Perioada de prestare a serviciilor de acces la Internet: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; 7. Fiabilitatea și stabilitatea pentru fiecare conexiune: minim 99 %; 8. Posibilitatea utilizării a minim 5 adrese IP reale; 9. Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică; 10. Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; 11. Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; 12. Perioada de testare: de la 10 decembrie până la 31 decembrie anul curent; 13. Condiții de testare: în mod gratuit cu viteza: minim 300 Mbps pentru toată perioada de testare, minim 1 Gbps pentru cel puțin o săptămână în timpul unui test deplin. Instalarea și configurarea conexiunii trebuie finalizată până la 09 decembrie, aceste proceduri putând fi începute după o solicitare scrisă sau telefonică (în orice moment din timpul programului obișnuit de muncă luni-vineri, 8:00-16:30, cu rezervarea timpului necesar pentru efectuarea procedurilor și/sau întreruperea lor la sfârșitul programului de muncă). CPV: 64227000-3 - Servicii de telecomunicaţii integrate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lot 3.2. Abonament la Televiziune Digitală-Conexiune de Televiziune Digitală (puncte de conectare pentru televizoare):cerintele tehnice conform anexei (Anexa nr,2 ) 1. Tipul canalului fizic: fibră optică (până în sediul Abonatului) dedicată pentru un singur tip de serviciu (minim o fibră optică pentru întreaga rețea de Televiziune Digitală) și un singur Abonat (fibra(-ele) optică(-e) oferită(-e) să deservească doar IMSP SCR „Timofei Moșneaga”); 2. Posibilitatea suspendării și/sau reactivării nelimitate și gratuite de abonați/conexiuni TV, la prețul și condițiile indicate în ofertele prezentate. 3. Cantitatea de canale: minim 130 canale, dintre care minim 30 în format HD; 4 Echipament: gratuit pentru fiecare conexiune de televiziune digitală, cu instalarea de cablu UTP cat. 5E (8 fire 24 AWG) pe ultimul segment pentru fiecare conexiune nouă; 5. Funcții interactive: pauză, înregistrare, reluare programe, vizionarea programelor în reluare fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare; 6. Canal propriu al Beneficiarului: crearea și furnizarea canalului propriu informativ al Beneficiarului (SCR) inclus în grila de canale pentru vizionarea exclusivă în rețeaua Beneficiarului, posibilitatea încărcării și gestionării de către personalul Beneficiarului a conținutului video propriu informativ prin canalul propriu și difuzarea acestuia la toate conexiunile de televiziune digitală fără utilizarea echipamentelor sau dispozitivelor suplimentare; 7. Posibilitatea extinderii numărului de conexiuni; 8. Posesia unui Centru de apel pentru asistență tehnică (Call Center) cu notificarea apelantului prin SMS care să conțină confirmarea și numărul de înregistrare a cererii de asistență tehnică; 9. Disponibilitatea suportului tehnic: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; 10. Monitorizarea conexiunii: continuu (24 ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv zilele de odihnă și sărbătorile) de la 01 ianuarie până la 31 decembrie; 11. Perioada de testare: de la 10 decembrie până la 31 decembrie anul curent; 12. Condiții de testare: în mod gratuit și cu grila completă (130 canale (30HD) + 1 canal propriu) pentru toată perioada de testare pentru 2 conexiuni de televiziune digitală: Blocul Principal, etajul 2 incinta Serviciului Informațional și Telecomunicații – 1 conexiune, și Blocul Principal, etajul 1 (intrarea din Holul central), laborator – 1 conexiune. Finalizarea instalărilor și configurărilor conexiunilor pentru testare – până la 09 decembrie, pentru toate celelalte televizoare se vor finaliza până la 24 decembrie anul curent, aceste proceduri putând fi începute după o solicitare scrisă sau telefonică (în orice moment din timpul programului obișnuit de muncă luni-vineri, 8:00-16:30, cu rezervarea timpului necesar pentru efectuarea procedurilor și/sau întreruperea lor la sfârșitul programului de muncă). CPV: 64227000-3 - Servicii de telecomunicaţii integrate
Cantitatea: 42.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare .pdf anunt de participare .pdf
Documentele la ofertă
-
14.12.23 16:45
model specificatii de pret.docx
Documentele la ofertă
-
14.12.23 16:45
model specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
14.12.23 16:45
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Moldtelecom

Preţul ofertei: 47 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta operatorului corespunde caietului de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

StarNet Solutii S.R.L.

Preţul ofertei: 51 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări