1
Perioada de actualizare
de la 15.12.2023 09:25
până la 09.01.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2024 09:00
până la 22.01.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 23.01.2024 10:37
până la 23.01.2024 10:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 380 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 dec 2023, 9:25 - 9 ian 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2024, 9:00 - 22 ian 2024, 9:00
Începutul licitației: 23 ian 2024, 10:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

În ambalaj alimentar de maxim 50 kg. Termen de valabilitate minim 6 luni de la data livrării. Legea nr. 306/2018, HG nr. 520/2010 și HG nr. 202/2009. Livrarea: 01.02.24-31.12.24, cel puțin 1 dată în 3 luni, în termen de 5 zile după data solicitării ANP, în baza cererii remise prin poșta electronică de către persoana responsabilă. La livrare se prezintă copia actului ce confirmă calitatea produselor, confirmată prin ștampila umedă/semnătura electronică. Timpul de livrare: luni-vineri ora 8:00-16:00, mun. Chișinău, str. Petricani 88
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Croitoru
Telefonul de contact
022409775
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2023, 10:46
Data ultimilor modificări
15 dec 2023, 13:05
Valoarea estimată (fără TVA)
380 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 800 MDL
Achizitii.md ID
21130706
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Petricani 88
Durata contractului
24 ian 2024 08:00 - 30 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Crupe de grâu CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 40000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 182 866,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic întrunește cerințele înaintate de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 186 666,66 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 213 333,33 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări