1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2023 17:29
până la 01.01.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.01.2024 14:00
până la 16.01.2024 14:00
3
Licitaţie
17.01.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 833 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2023, 17:29 - 1 ian 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 ian 2024, 14:00 - 16 ian 2024, 14:00
Începutul licitației: 17 ian 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2023, 17:27
Data ultimilor modificări
22 dec 2023, 10:40
Valoarea estimată (fără TVA)
833 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21129999
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
27 ian 2024 17:27 - 30 dec 2024 17:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de fabricare a mărcilor poștale CPV: 22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Cantitatea: 1750000.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:29
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:29
anunț de participare nr.5 - modificat.docx
Documentele la ofertă
-
22.12.23 10:40
anunț de participare nr.5 - modificat.pdf anunț de participare nr.5 - modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
22.12.23 10:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nova Imprim SRL

Preţul ofertei: 1 141 620 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1702394869910 din „12” decembrie 2023 privind achiziționarea lucrărilor de fabricare a mărcilor poștale, conducându-se de prevederile art.75 alin. (8) al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „NOVA-IMPRIM”, reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziție a lucrărilor de fabricare a mărcilor poștale (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1702394869910 din „12” decembrie 2023). * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări