1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2023 17:16
până la 26.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2023 10:00
până la 09.01.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 130 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2023, 17:16 - 26 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2023, 10:00 - 9 ian 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2023, 16:22
Data ultimilor modificări
12 dec 2023, 17:16
Valoarea estimată (fără TVA)
130 833,33 MDL
Achizitii.md ID
21129956
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
15 ian 2024 16:25 - 30 oct 2025 17:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru echipamentul fizic DELL EMC SYSTEM Data Domain 6300-7X4 14 TB NFS CIFS CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:16
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:16
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:16
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.23 17:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 130 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și selecție și tehnice minime solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări