1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2023 10:16
până la 22.12.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2023 11:00
până la 11.01.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2023, 10:16 - 22 dec 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2023, 11:00 - 11 ian 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Menținerea și suportul standard a licențelor GoGet365 Portal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2023, 9:59
Data ultimilor modificări
11 dec 2023, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
28 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21128764
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
13 ian 2024 10:11 - 30 mart 2025 10:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16
3. duae (1).doc
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 28 150,59 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări