1
Perioada de actualizare
de la 07.12.2023 14:46
până la 14.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2023 10:00
până la 21.12.2023 09:00
3
Licitaţie
22.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 491 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 dec 2023, 14:46 - 14 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 dec 2023, 10:00 - 21 dec 2023, 9:00
Începutul licitației: 22 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor tehnice indicate în Anexa la Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadejda Guzun
Telefonul de contact
022504838
Datele achizitiei
Data publicării
7 dec 2023, 14:37
Data ultimilor modificări
7 dec 2023, 14:47
Valoarea estimată (fără TVA)
491 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 910 MDL
Achizitii.md ID
21127668
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2024 14:43 - 30 dec 2024 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistența și mentenanță software (preventiv), pentru 12 luni ale anului 2024 CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță și deservire a serverului de stocare a informației, pentru 12 luni ale anului 2024 CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de mentenanță și deservire a echipamentului de înregistrare în regim on-line a imaginilor video și audio, pentru 12 luni ale anului 2024 CPV: 50324100-3 - Servicii de întreţinere a sistemelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
7.12.23 14:46
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
7.12.23 14:46
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
7.12.23 14:46
anexa 24 contractul model.doc.signed.pdf anexa 24 contractul model.doc.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa 24 contractul model.doc.signed.pdf
7.12.23 14:46
anexă la anunțul de participare.signed.pdf anexă la anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexă la anunțul de participare.signed.pdf
7.12.23 14:46
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
7.12.23 14:46
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae.signed.pdf
7.12.23 14:46
age-3011-859-01122023-asp.semnat.pdf age-3011-859-01122023-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
age-3011-859-01122023-asp.semnat.pdf
7.12.23 14:46
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
7.12.23 14:46
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
7.12.23 14:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARSCOM

Preţul ofertei: 491 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări