1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2023 15:32
până la 11.12.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2023 15:00
până la 21.12.2023 15:00
3
Licitaţie
22.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 355 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2023, 15:32 - 11 dec 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2023, 15:00 - 21 dec 2023, 15:00
Începutul licitației: 22 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transport rutier specializat de pasageri, dest. Sarata Noua 24 copii
tur-retur 48 km- de luni pina vineri 171 zile , Soltoaia, Făgădău - 18 copii tur-retur 80 km de luni pina vineri 171 zile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD5923, MOLDOVA, Făleşti, s.Făleştii Noi, s.Falestii Noi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Jitari
Telefonul de contact
025960366
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2023, 15:13
Data ultimilor modificări
6 dec 2023, 15:32
Valoarea estimată (fără TVA)
355 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
355 MDL
Achizitii.md ID
21127141
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD5923, MOLDOVA, Făleşti, s.Făleştii Noi, s.Falestii Noi
Durata contractului
8 ian 2024 15:23 - 28 dec 2024 15:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transport rutier specializat de pasageri, dest. Sarata Noua, Soltoaia, Făgădău CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 171.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
6.12.23 15:32
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
6.12.23 15:32
anunt de participare .semnat.pdf anunt de participare .semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
6.12.23 15:32
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
6.12.23 15:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

II STANISLAV SUSU

Preţul ofertei: 354 585,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări