1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2023 12:43
până la 15.12.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2023 12:00
până la 26.12.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 411 210,60 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2023, 12:43 - 15 dec 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2023, 12:00 - 26 dec 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prestatorul va asigura prestarea serviciilor de
alimentare pentru elevii IPLTPA „Mihail
Berezovschi” în perioada 09.01.2024-
24.12.2024:
Clasele I - IV dejun: 841 elevi x 171 zile x
19,35 lei = 2 782 742,85 lei;
Grupa cu regim prelungit (dejun + prânz): 97
elevi x 171 zile x 33,70 lei = 558 981,90 lei;
Clasele V-IX dejun: 21 elevi x 171 zile x
19,35 lei = 69 485,85 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
68535107
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2023, 12:37
Data ultimilor modificări
5 dec 2023, 12:43
Valoarea estimată (fără TVA)
3 411 210,60 MDL
Achizitii.md ID
21126363
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Durata contractului
28 dec 2023 12:39 - 31 dec 2023 12:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOT UNIC - Servicii de alimentare pentru elevii IPLTPA „Mihail Berezovschi” în perioada 09.01.2024- 24.12.2024. CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro(2).doc
Documentele la ofertă
Declarația privind beneficiarii efectivi.
5.12.23 12:43
documentatia standarta_bunuri_servicii_berezovschii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard.
5.12.23 12:43
duae_ro_(1)(2).doc
Documentele la ofertă
DUAE.
5.12.23 12:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 3 411 210,60 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 3 411 210,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În rezultatul examinării ofertelor grupul de lucru a decis a declara învingătoare oferta operatorului economic „Savuros Prim” SRL, care corespunde condițiilor documentației de atribuire, îndeplinind toate cerințele de calificare, iar în urma aplicării factorilor de evaluare a ofertei a acumulat 98 de puncte din 100 puncte maxim posibile.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări