1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2023 11:20
până la 15.12.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2023 16:00
până la 21.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 250 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2023, 11:20 - 15 dec 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2023, 16:00 - 21 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

CK 7
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Bivol
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2023, 16:38
Data ultimilor modificări
5 dec 2023, 11:20
Valoarea estimată (fără TVA)
5 250 MDL
Achizitii.md ID
21126053
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 35 CK 7 (SP52) Rabbit Monoclonal Primary Antibody, CONFIRM sau echivalent compatibil cu dispozitivul Ventana BenchMark GX CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.23 11:20
duae.doc
Documentele la ofertă
-
5.12.23 11:20
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
5.12.23 11:20
anunt de participare .pdf anunt de participare .pdf
Documentele la ofertă
-
5.12.23 11:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Becor SRL

Preţul ofertei: 5 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări