1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2023 15:00
până la 11.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2023 10:00
până la 15.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 951 198,83 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2023, 15:00 - 11 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2023, 10:00 - 15 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază fizică și tehnică, inclusiv și servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolae SEMINAHIN
Telefonul de contact
0 22 243500
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2023, 14:50
Data ultimilor modificări
29 nov 2023, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
1 951 198,83 MDL
Achizitii.md ID
21124148
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Durata contractului
17 dec 2023 14:56 - 31 dec 2023 14:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică și tehnică, inclusiv și servicii de deservire și mentenanță a sistemelor existente de semnalizare pază. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
specificații tehnice.pdf specificații tehnice.pdf
Documentele la ofertă
- depline solicitate de către AC
29.11.23 15:00
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
- semnat de către AC
29.11.23 15:00
duae.doc
Documentele la ofertă
- pentru completare de către OE
29.11.23 15:00
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
- pentru completare de către OE
29.11.23 15:00
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
- pentru completare de către OE
29.11.23 15:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 2 321 028 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări