1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2023 13:32
până la 04.12.2023 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2023 10:30
până la 07.12.2023 15:00
3
Licitaţie
08.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2023, 13:32 - 4 dec 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2023, 10:30 - 7 dec 2023, 15:00
Începutul licitației: 8 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform pct. 1.35. Lista și specificațiile tehnice al bunurilor solicitate din instrucțiuni pentru participanți/caiet de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2023, 13:23
Data ultimilor modificări
29 nov 2023, 15:07
Valoarea estimată (fără TVA)
416 666,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21124107
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
18 dec 2023 13:30 - 30 dec 2023 13:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem mobil panoramic cu cameră video PTZ CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
29.11.23 13:32
anexe.docx
Documentele la ofertă
-Anexe/formulare
29.11.23 13:32
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi....
29.11.23 13:32
documentatia de atribuire.signed.pdf documentatia de atribuire.signed.pdf
Documentele la ofertă
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/ Caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
29.11.23 13:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARSCOM

Preţul ofertei: 479 166 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări