1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2023 14:58
până la 03.12.2023 06:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2023 06:00
până la 15.12.2023 06:00
3
Licitaţie
18.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 333 680 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2023, 14:58 - 3 dec 2023, 6:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2023, 6:00 - 15 dec 2023, 6:00
Începutul licitației: 18 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de dezvoltare și implementare a extinderii funcționalităților noi a Sistemului informațional de management în educație (SIME) (modulele: Educație timpurie, Învățământul general, Învățământul profesional tehnic, Catalogul electronic școlar)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Moraru
Telefonul de contact
69742618
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2023, 14:26
Data ultimilor modificări
28 nov 2023, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
333 680 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 336,80 MDL
Achizitii.md ID
21123633
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Durata contractului
20 dec 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și implementare a extinderii funcționalităților noi a Sistemului informațional de management în educație (SIME) (modulele: Educație timpurie, Învățământul general, Învățământul profesional tehnic, Catalogul electronic școlar) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 97.0
Unități de măsură: Om
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRISTALION-PLUS

Preţul ofertei: 333 680 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru, OE întrunește cerințele de calificare conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări