1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2023 16:36
până la 04.12.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2023 13:00
până la 13.12.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 750 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2023, 16:36 - 4 dec 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2023, 13:00 - 13 dec 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Teste salivare ce determina fluxul, vâscozitatea și consistența salivei nestimulate. Determină pH-ul salivei de repaus a pacientului, cantitatea de salivă stimulată, capacitatea tampon a salivei stimulate. Ajută la diagnosticare și la alegerea tratamentului preventiv potrivit. Ambalaj: set ce coține minim 20 de benzi de testare a pH-ului în vitro, minim 20 pahare de colectare a salivei, minim 20 bucăți de ceară pentru stimularea fluxului salivar, minim 20 pipete de manipulare a salivei, minim 20 benzi pentru evaluarea capacității tampon
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2023, 16:27
Data ultimilor modificări
30 nov 2023, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
10 750 MDL
Achizitii.md ID
21121358
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
15 ian 2024 02:00 - 30 iun 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Teste salivă CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
22.11.23 16:36
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
22.11.23 16:36
anunt de participare.docx
tenderNotice
-
22.11.23 16:36
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
22.11.23 16:36
anexa nr. 22 specificații tenice.xlsx
Documentele la ofertă
-
30.11.23 16:30
anexa nr. 23 specificații de preț.xlsx
Documentele la ofertă
-
30.11.23 16:30
caiet de sarcini.xlsx
Documentele la ofertă
-
30.11.23 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Visiosystems SRL

Preţul ofertei: 9 840,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări