1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2023 14:44
până la 04.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.12.2023 10:00
până la 13.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 564 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2023, 14:44 - 4 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2023, 10:00 - 13 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul VIII
Întreținerea câinilor vagabonzi: prinderea, sterelizarea, vaccinarea, hrănirea și alte servicii necesare în or. Rezina, satele: Ciorna, Stohnaia, Boşerniţa
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2023, 14:30
Data ultimilor modificări
22 nov 2023, 14:44
Valoarea estimată (fără TVA)
564 000 MDL
Achizitii.md ID
21121128
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
1 ian 2024 14:35 - 30 dec 2024 14:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Întreținerea câinilor vagabonzi: prinderea, sterelizarea, vaccinarea, hrănirea și alte servicii necesare în or. Rezina, satele: Ciorna, Stohnaia, Boşerniţa CPV: 90600000-3 - Servicii de curăţenie şi igienizare în mediu urban sau rural şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.M. "SCL" or.Rezina

Preţul ofertei: 560 016 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări