1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2023 13:53
până la 02.12.2023 15:38
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2023 15:38
până la 13.12.2023 10:38
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 82 950 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2023, 13:53 - 2 dec 2023, 15:38
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2023, 15:38 - 13 dec 2023, 10:38
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Хлеб
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6101, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Чадыр-Лунга, mun. Ceadir-Lunga, str. Lenin, 91
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efremova Snejana
Telefonul de contact
029120400
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2023, 13:26
Data ultimilor modificări
30 nov 2023, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
82 950 MDL
Achizitii.md ID
21120632
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6101, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Чадыр-Лунга, mun. Ceadir-Lunga, str. Lenin, 91
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 iul 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Хлеб пшеничный, белый нарезной и упакованный, 0,450 кг., высший сорт CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 11850.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
4 declaratie identității beneficiarilor efectivi.doc
Documentele la ofertă
-
21.11.23 13:53
3 duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.11.23 13:53
1 anunț de participare.pdf 1 anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
30.11.23 15:36
2 documentaţia standard (bunuri și servicii).docx
Documentele la ofertă
-
30.11.23 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UNIVERSALCOOP

Preţul ofertei: 80 698,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Предоставил самую низкую цену и соответствуют критериям квалификации и отбора
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări