1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2023 16:28
până la 28.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2023 10:00
până la 07.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 508 405 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2023, 16:28 - 28 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2023, 10:00 - 7 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2023, 16:26
Data ultimilor modificări
17 nov 2023, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
508 405 MDL
Achizitii.md ID
21119703
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
11 dec 2023 16:28 - 30 dec 2024 16:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), inclusiv și actualizarea studiului de fezabilitate pentru construcția drumului de acces la podul peste râul Prut, amplasat în regiunea s. Zagarancea, r-ul Ungheni. CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
tema de proiectare zagarancea .docx
Documentele la ofertă
-
17.11.23 16:28
dl proiectari i.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.23 16:28
duae p zagarancea-3.doc
Documentele la ofertă
-
17.11.23 16:30
anunț de participare zagarancea-3.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.23 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constant-Proiect

Preţul ofertei: 491 005 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 505 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 648 100 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ”Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1700231210896 din 26.12.2023 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1700231210896 din 07.12.2023, în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), inclusiv și actualizarea studiului de fezabilitate pentru construcția drumului de acces la podul peste râul Prut, amplasat în regiunea s. Zagarancea, r-ul Ungheni, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic „Constant-Proiect” S.R.L. nu poate fi calificat deoarece nu a prezentat documentul DUAE și propunerea tehnică, ce constituie acte obligatorii solicitate în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 65 alin. (4) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 ,,Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz a garanției pentru ofertă". Din aceste considerente oferta operatorului economic „Constant-Proiect” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic „Maistcons Grup” S.R.L. nu poate fi calificat deoarece: - nu a prezentat documentul DUAE, care constituie un act obligatoriu solicitat în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 65 alin. (4) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 ,,Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz a garanției pentru ofertă". - nu a prezentat experiența similară (anexa 12, 13) solicitată în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 22 alin. (3) lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015. - capacitatea profesională prezentată conform formularului Anexa 15, potrivit art. 22 alin. (3) lit. (c) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, nu corespunde cerințelor înaintate față de specificul obiectului ce urmează a fi atribuit și ulterior executat. - nu a constituit garanția pentru ofertă în cuantum de 1% din valoarea ofertei fără TVA, solicitată în Anunțul de participare, în conformitate cu art. 68 alin. (1) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015. Din aceste considerente oferta operatorului economic „Maistcons Grup” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic F.Ș.P. „Universinj” S.R.L. a propus prețul de 648 100,00 lei (șase sute patruzeci și opt de mii o sută lei, 00 bani) fără TVA și 777 720,00 lei (șapte sute șaptezeci și șapte de mii șapte sute douăzeci de lei, 00 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări