1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2023 15:55
până la 13.12.2023 13:37
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2023 13:37
până la 16.12.2023 13:37
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 698 412 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2023, 15:55 - 13 dec 2023, 13:37
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2023, 13:37 - 16 dec 2023, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru instituția de educație timpurie nr. 194 din or.Codru pentru anul 2024
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Avasîloaie Radu
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2023, 15:55
Data ultimilor modificări
20 nov 2023, 10:20
Achizitii.md ID
21119667
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Produse lactate
Buget: 486980.0 MDL
Activ
Produse de băcănie
Buget: 123235.0 MDL
Activ
Cereale
Buget: 74797.0 MDL
Activ
Leguminoase
Buget: 20000.0 MDL
Activ
Produse conservate
Buget: 24660.0 MDL
Activ
Produse de panificație
Buget: 148740.0 MDL
Activ
Ouă
Buget: 64000.0 MDL
Activ
Legume
Buget: 142000.0 MDL
Activ
Carne
Buget: 389000.0 MDL
Activ
Pește
Buget: 220000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.11.23 15:55
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
17.11.23 15:55
Data:
20 nov 2023, 10:20
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa verificati si sa concretizati Numarul LOTURILOR! Pe platforma sunt publicate 11 LOTURI, iar in anunt de participare 12 LOTURI
Răspuns (11 dec 2023, 13:37):
Sunt doar 11 loturi, acelea publicate pe platformă! Fără poziția-FRUCTE.
Data:
20 nov 2023, 11:03
Subiectul întrebării:
Clarificati
Întrebare:
Vă rugăm să luați în considerare posibilitate de a micșora termen la Contract pînă la 3/6 luni de livrare a produselor, deoarece că azi nimeni nu știe ce o să fie în anul 2024. Deasemenea conform circularei MINISTERUL FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA nr. 13-09/94 din 14.04.2022 este posibilitate conform art.1, lit.f) Pentru produsele/serviciile alimentare, autoritatea contractantă poate încheia contracte cu un termen de valabilitate de până la trei luni.
Răspuns (11 dec 2023, 11:15):
În conformitate HG 1419 din 28.12.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, punctul 14 La planificarea procedurilor de achiziţii publice, autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea contractelor de achiziţii publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu legea privind achiziţiile publice în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată.Prețul estimativ a fost calculat în considerație cu majorarea prețurilor la nivel de piață.Iar perioada de livrare a produselor sezoniere pentru legume si fructe a fost estimată pentru 6 luni ceea ce este oportun pentru autoritatea contractantă.La moment procedura nu poate fi anulata sau operată careva modificări din motivul aprovizionării copiilor cu produse alimentare din 01.01.2024.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.