1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2023 13:25
până la 22.11.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2023 13:00
până la 04.12.2023 08:00
3
Licitaţie
de la 05.12.2023 14:00
până la 05.12.2023 14:32
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 665 054,97 MDL
Perioada clarificărilor: 17 nov 2023, 13:25 - 22 nov 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2023, 13:00 - 4 dec 2023, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, m.Bălți, str.Iv.Franco 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Lîsîi
Telefonul de contact
068067176
Datele achizitiei
Data publicării
17 nov 2023, 13:25
Data ultimilor modificări
17 nov 2023, 14:58
Achizitii.md ID
21119497
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Mobilier școlar
Buget: 542346.64 MDL
Activ
Paturi cămin
Buget: 122708.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.11.23 13:25
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.23 13:25
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.23 13:25
anunț.signed.pdf anunț.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
17.11.23 13:25
Data:
17 nov 2023, 13:40
Subiectul întrebării:
specificații tehnice
Întrebare:
Bună ziua! Vă rugăm să menționați care trebuie să fie culoarea la Pal melaminat. Este important la calculul prețurilor. Mulțumim.
Răspuns (17 nov 2023, 14:53):
Bună ziua. Culoarea stejar deschis și stejar închis.
Data:
17 nov 2023, 13:52
Subiectul întrebării:
Declarația privind experiența similară
Întrebare:
Vă referiți la Anexa nr. 12 din documentația standard? Cîți ani de experiență trebuie să aibă Ofertantul? Este nevoie de copii a contractelor cu însăși bunurile solicitate? Sau declaratia urmeaza sa fie scrisă în formă liberă? Se poate mai explicit!
Răspuns (17 nov 2023, 14:56):
Bună ziua. Conform anexei nr.12 din Documentația standard (1-2 copii a contractelor)
Data:
21 nov 2023, 14:00
Subiectul întrebării:
Certificate ISO 9001, 14001, 45001
Întrebare:
Bună ziua! Vă rugăm să analizați Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice și anume Capitolul IV, Articolul 17. alin. (9). Solicitînd aceste certificate, DVS posibil favorizați un anumit operator economic, și totodată îi limitați pe alți operatori economici să participe la această procedură de achizitie publică, care ar putea prezenta oferte mai avantajoase. Deci, solicităm respectuos ca aceste certificate să nu fie o cerință obligatorie. Mulțumim.
Răspuns (21 nov 2023, 14:51):
Bună ziua. Nu avem intenția de a favoriza sau defavoriza vreun operator economic. Pentru a ne asigura de calitatea bunurilor solicitate, e de dorit ca învingătorul să dețină și să prezinte certificatul care demonstrează calitatea bunurilor, dar oricum Criteriul de evaluare a ofertelor va fi prețul cel mai scăzut, pe loturi.
Data:
22 nov 2023, 08:53
Subiectul întrebării:
Răspuns (21 nov 2023, 14:51):
Întrebare:
Bună ziua, pentru asigurarea privind calitatea bunurilor solicitate, Dvs ați solicitat certificatul de conformitate pentru mobilier. Astfel, solicităm să excludeți certificatele ISO 9001, 14001, 45001, care sunt indicate în anunțul de participare la punctul 16 drept cerință minimă impusă. Vă rugăm să luați cunoștință cu aceste standarde și veți vedea că nu au nici o atribuție cu calitatea mobilierului.
Răspuns (22 nov 2023, 12:37):
Bună ziua, este decizia grupului de lucru, în baza Legii 131/2015, art. 18, 23, 24.
Data:
22 nov 2023, 10:59
Subiectul întrebării:
Pentru autoritatea contractanta si ofertanti care nu detin certificatele internationale
Întrebare:
Daca agent economic nu detin certificatele ISO 9001, 14001 si etc. pentru producerea mobilierului, acest fapt confirma ca activitatea in domeniu fabricarii mobilierului nu coincide standardele internationale in domeniu fabricarii mobilierului. Cerintele autoritatii contractante este absolut legal si strict coincide p.34, p.36, p.37 al Documentatiei standard pentru realizarea achizitii publice de bunuri si servicii aprobat prin ordin MF nr 115 din 15.09.2021.
Răspuns (22 nov 2023, 12:41):
Bună ziua, aplicăm criterii proporționale, facând referire la aspectele precum standardele de asigurare a calității, standardele de protecție a mediului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.