1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2023 20:15
până la 26.11.2023 19:55
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2023 19:55
până la 06.12.2023 19:55
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2023, 20:15 - 26 nov 2023, 19:55
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2023, 19:55 - 6 dec 2023, 19:55
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare.
*Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Telefonul de contact
+37368632893
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 nov 2023, 20:15
Valoarea estimată (fără TVA)
900 000 MDL
Achizitii.md ID
21119266
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Grenoble,149
Durata contractului
31 dec 2023 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2024 CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae
Specificaţie tehnică
duae
16.11.23 20:15
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2021 (2)
Specificaţie tehnică
anunt de participare
16.11.23 20:15
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2)
Specificaţie tehnică
document
16.11.23 20:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 038 816 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări