Achiziţie publică
21119266
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2024, începînd cu 01.01.2024 ora 00:00 pînă la 31.12.2024 inclusiv. Va fi asigurată paza sediului insituției, a bunurilor, transportului de serviciu, reglementarea accesului persoanelor și evidența transportului intrări/ieșiri Vîrsta gardianului: pînă la 63 de ani. Timpul pazei: 24h , 7/7 Paza regim NON-STOP
1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2023 20:15
până la 26.11.2023 19:55
până la 26.11.2023 19:55
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2023 19:55
până la 06.12.2023 19:55
până la 06.12.2023 19:55
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
900 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 nov 2023, 20:15 - 26 nov 2023, 19:55
Perioada de depunere a ofertelor:
26 nov 2023, 19:55 - 6 dec 2023, 19:55
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare.
*Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Telefonul de contact
+37368632893
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 nov 2023, 20:15
Valoarea estimată (fără TVA)
900 000 MDL
Achizitii.md ID
21119266
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Grenoble,149
Durata contractului
31 dec 2023 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2024
CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2021 (2)
Specificaţie tehnică
anunt de participare
16.11.23 20:15
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
1 038 816 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:36
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:31
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
formularul ofertei.signed.pdf
formularul ofertei.signed.pdf
ID: 36613e7c-eab0-46c0-a781-f20d859eb00b
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:41
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:40
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: 5f79db7b-ad55-46a8-b297-dbadc4ec5a67
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:36
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
declaratie personal desemnat.signed.pdf
declaratie personal desemnat.signed.pdf
ID: 68694be0-5b1c-4456-985d-6090b81e2ae8
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:38
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:34
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:35
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
garantie ignatenco.signed.pdf
garantie ignatenco.signed.pdf
ID: 849e5620-714f-4444-a57e-393b31be6e31
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:42
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:35
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
declaratie legea 283 2003.signed.pdf
declaratie legea 283 2003.signed.pdf
ID: 8954c134-183b-4c0a-835c-6d3212868899
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:38
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:31
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
declaratie benef efectiv.signed.pdf
declaratie benef efectiv.signed.pdf
ID: 990605f6-c90a-4276-9787-31ab7f858e31
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
27.11.23 14:37
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
declarație existența personal 2022.signed.pdf
declarație existența personal 2022.signed.pdf
ID: a1628576-7787-431b-9859-2723cbd0f94b
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:39
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:39
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
anexa 12 paza tehnica (2023).signed.pdf
anexa 12 paza tehnica (2023).signed.pdf
ID: b8d313a5-0d92-4317-ad25-c2e8d94086e0
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:32
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:34
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
anexa 12 paza fizica (2023).signed.pdf
anexa 12 paza fizica (2023).signed.pdf
ID: c4ca4194-d0ff-4f92-8d8d-4ef22e9570ee
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:31
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: d9aae42c-9525-492c-a194-a1481b8a68cd
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:36
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:40
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
declaratie functionarea dispecerat.signed.pdf
declaratie functionarea dispecerat.signed.pdf
ID: fa0c5961-9914-48d0-bc6f-1f12b8e7a5b8
Documente de depunere
Data încărcării:
27.11.23 14:37
Data deschiderii:
6.12.23 19:55
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK