1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2023 16:53
până la 27.11.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2023 12:00
până la 08.12.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 859 200 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2023, 16:53 - 27 nov 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2023, 12:00 - 8 dec 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform specificației tehnice din Caietul de sarcini ,,Servicii de mentenanță și suport pentru Sistemul Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, componenta DRG”, Anexa nr. 1 la Documentația de atragere a ofertelor.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gonța Vladimir
Telefonul de contact
+37322780263
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 nov 2023, 16:53
Valoarea estimată (fără TVA)
859 200 MDL
Achizitii.md ID
21117885
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chișinău, str. Vlaicu Pîrcalab 46
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță preventivă a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta DRG) – în bază de abonament CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă și adaptivă (de suport) a Sistemului Informațional de Raportare și Evidență a Serviciilor Medicale, (componenta DRG) – în bază de trouble ticket/ticketing CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 900.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare mentenanta 2024 DRG si SIP.signed
Documentele la ofertă
Anunt de participare semnat
14.11.23 16:53
documentatia standard mentenanta 2024-DRG și SIP.signed
Documentele la ofertă
Documentatia standard semnat
14.11.23 16:53
DUAE mentenanta 2024-DRG și SIP
Documentele la ofertă
DUAE word
14.11.23 16:53
documentatia standard mentenanta 2024-DRG și SIP
Documentele la ofertă
Doc standard word
14.11.23 16:53
Caiet de sarcini mentenanta 2024-DRG și SIP.signed
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini semnat
14.11.23 16:53
DUAE mentenanta 2024-DRG și SIP.signed
Documentele la ofertă
DUAE semnat
14.11.23 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GENIUS IT SOLUTIONS

Preţul ofertei: 677 484 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GHESAR

Preţul ofertei: 840 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Orange Moldova

Preţul ofertei: 1 105 848 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări