Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21117691
1
Perioada de actualizare
de la
14.11.2023 16:01
până la 16.11.2023 10:00
până la 16.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
16.11.2023 10:00
până la 20.11.2023 09:00
până la 20.11.2023 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
113 000 MDL
Perioada clarificărilor:
14 nov 2023, 16:01 - 16 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 nov 2023, 10:00 - 20 nov 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de elaborare a proiectelor de execuție și a dosarelor exploatare pentru unele sisteme de iluminat public
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2023, 16:01
Data ultimilor modificări
15 nov 2023, 15:13
Achizitii.md ID
21117691
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
15 nov 2023, 15:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz indicata in lista cantitatilor de lucrari - Demontarea consolelor sau suportilor aparatelor si tablourilor electrice - are codul din clasificator RpEN03A ce nu corespunde lucrarilor necesare pentru indeplinire. Schimbati codul respectiv pentru indeplinirea lucrarilor mentionate si ajustati caietul de sarcini.
Răspuns (15 nov 2023, 16:43):
Buna ziua, s-a comis o eroare tehnica, pozitia corecta este RpEJ03A.
Data:
16 nov 2023, 09:12
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua. Răspuns (15 nov 2023, 16:43):
Buna ziua, s-a comis o eroare tehnica, pozitia corecta este RpEJ03A.
Ajustati caietul de sarcini si incarcati caietul cu ajustarile efectuate.
Răspuns (16 nov 2023, 09:35):
A fost scris răspuns la clarificarea de mai sus. Codul corect este RpEJ03A si rugam sa luati in considerare aceasta modificare si sa o introduceti corect la perfectarea ofertei. Totodata, va comunicam ca mentiunile din cadrul procedurii de clarificare au valoare juridica si rugam sa tineti cont de acestea.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK