Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21117191
1
Perioada de actualizare
de la
13.11.2023 17:04
până la 01.12.2023 15:00
până la 01.12.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
01.12.2023 15:00
până la 19.12.2023 10:00
până la 19.12.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
22 161 755,50 MDL
Perioada clarificărilor:
13 nov 2023, 17:04 - 1 dec 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2023, 15:00 - 19 dec 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS s.Centru și instituțiilor la autonomie financiară pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2023, 17:04
Data ultimilor modificări
28 nov 2023, 8:29
Achizitii.md ID
21117191
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
27 nov 2023, 15:56
Subiectul întrebării:
Privind subiectul documentului contabil indicat la pct.4C.6 /4C.1 din DUAE:
Întrebare:
Se indică: Contract privind prelevarea probelor la produsele alimentare și lavaje, încheat cu un loborator acreditat.
-Termenul de valabilitate a acestuia 31.12.2022
Se concretizează faptul că, contractul de prelevare probe se semnează cu Centrul de Sănătate Publică după semnarea contractului cu instituția unde se vor presta serviciile dse alimentație, în lipsa unui astfel de contract de alimentație publică CSP nu semnează nici un contract, nu are nici un temei.
Urmare a celor expuse, rugăm să fie făcută o claritate pentru acest subiect.
Răspuns (28 nov 2023, 08:28):
Bună ziua, am efectuat schimbările, termenul de valabilitate a contractului 31.12.2024, a fost o eroare tehnică.
Data:
28 nov 2023, 08:57
Subiectul întrebării:
Revin asupra intrebarii anterioare
Întrebare:
Colegii au intrebat cum de procedat daca, contractul de prelevare probe nu poate semnat, încheiat înainte de a avea contractul de achizitii semnat. Cum procedam in acest caz? ( domnia voastra a inscris in DUAE ca urmeaza a fi prezentat acest contract cu CSP,)
Răspuns (28 nov 2023, 09:04):
Bună ziua, acest contract este necesar pentru prestarea serviciilor de alimentație, cunoaștem faptul că orice companie care prestează servicii de alimentație, este obligată să deție un astfel de contract!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK