Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
89 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 nov 2023, 16:19 - 14 nov 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 nov 2023, 9:00 - 17 nov 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
achiziționarea Echipamentului IT, panou interactiv și computere
Informația despre anulare
Motivul anulării
Din lipsa experientei nu s-a respectat art.37 pct.6 din legea 131/2015. In caietul de sarcini a fost indicata marca produsului, preluata dintr-o alta procedura plasata.
Data anulării
13 nov 2023, 8:35
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Florilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2023, 16:19
Data ultimilor modificări
13 nov 2023, 8:35
Achizitii.md ID
21116413
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Echipament IT
Data:
10 nov 2023, 20:52
Subiectul întrebării:
Loturi separate
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să împărțiți această achiziție în 2 loturi. Echipamentul solicitat aparține unor coduri CPV complet diferite (30213000-5 - Computere personale , 30231320-6 - Monitoare cu ecran tactil). O zi plăcută.
Data:
13 nov 2023, 00:35
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini: PANOU INTERACTIV 75 “Newline TT-7521Q
Întrebare:
Buna ziua! Luînd in consideraţie că aţi indicat modelul PANOULUI INTERACTIV vă sugeram sa indicaţi şi compania de la care se doreşte procurarea acestul echipament. De asemenea atenţionam organele de combatere a fraudelor economice de a montoriza cu atenţie această licitaţie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK