1
Perioada de actualizare
de la 10.11.2023 15:53
până la 06.12.2023 11:48
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2023 11:48
până la 26.12.2023 11:48
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 173 858 840 MDL
Perioada clarificărilor: 10 nov 2023, 15:53 - 6 dec 2023, 11:48
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2023, 11:48 - 26 dec 2023, 11:48
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
10 nov 2023, 15:49
Data ultimilor modificări
20 nov 2023, 15:24
Valoarea estimată (fără TVA)
173 858 840 MDL
Achizitii.md ID
21116411
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
22 dec 2023 15:53 - 30 nov 2025 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a drumului G109, Delacău-Bulboaca-R2, sectoarele km 8,00 - 9,13 si km 13,40 - 19,43. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini g109 .doc
Documentele la ofertă
-
10.11.23 15:53
duae g109.doc
Documentele la ofertă
-
13.11.23 13:23
anunț de participare g 109.docx
Documentele la ofertă
-
13.11.23 13:23
dl lucrari 08.11.docx
Documentele la ofertă
-
20.11.23 15:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.A. LUSMECON

Preţul ofertei: 147 957 141,29 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 154 561 118,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1699624208535 din 09.02.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1699624208535 din 26.12.2023, în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a drumului G109, Delacău-Bulboaca-R2, sectoarele km 8,00-9,13 si km 13,40-19,43, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.A. ,,Lusmecon” care a propus cel mai mic preț, nu poate fi calificat deoarece experiența similară prezentată conform formularelor Anexa 12, 13, nu corespunde cerințelor înaintate față de obiectul ce urmează a fi atribuit și ulterior executat, conform cerințelor înaintate în pct. 8/9 al Anunțului de participare ,,Declarație privind experienţa similară obiectului licitat,, și art. 22 alin. (3) lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 operatorul economic urma să prezinte ,,lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit”. Potrivit Codului practic în construcții CP D.02.24:2019, lucrările de întreținere/reparație periodică sunt o categorie distinctă de lucrările de reparație capitală și anume cele prevăzute în caietul de sarcini ca fiind lucrări ce vor fi luate în considerare. Conform Codului sus-menționat, lucrările de întreținere ori reparație curentă/periodică reprezintă o categorie inferioară ca nivel de complexitate tehnică celor de reparație capitală, operațiune tehnică de o amploare și complexitate sporită în ceea ce privește intervenția asupra drumului, și așadar similară obiectului prezentului contract. Pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și anume a cerinței sus menționate, operatorul economic S.A. ,,Lusmecon” a prezentat contracte din categoria întreținere, și nicidecum din categoria reparații capitale cât și contracte ce nu respectă similaritatea valorică, deci nu pot fi încadrate prevederilor legale menționate supra, fiind cu specific total diferit, care nu pot fi raportate la acelaș tip de activități decât cele pe care urmează să le îndeplinească în viitorul contract. Totodată, menționăm că în prezent operatorul economic S.A. ,,Lusmecon” este antrenat în execuția contractului ,,Lucrări de reparație a drumului G108, M5-Florești-Anenii Noi, km 9.00-16.08 (Etapa I)” din 21.09.2023 cu termenul de execuție 31.12.2024, capacitatea tehnică, cât și personalul fiind implicat deja la implimentarea contractului vizat, aflat în derulare și executat abia în proporție de 4,39%. Astfel, în vederea bunei derulări a lucrărilor, asigurării executării în termen a obiectivelor de o amploare și importanță majoră, ținând cont de natura și complexitatea contractului ce urmează a fi atribuit, oferta operatorului economic S.A. ,,Lusmecon” se respinge ca fiind neconformă. Următorul operator economic ,,Nouconst” S.R.L. a propus cel mai mic preț de 154 561 118,63 (o sută cincizeci și patru de milioane cinci sute șaizeci și una de mii o sută optsprezece lei, 63 bani) lei fără TVA și 185 473 342,36 (o sută optzeci și cinci de milioane patru sute șaptezeci și trei de mii trei sute patruzeci și doi lei, 36 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 11 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 190 793 329 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări