1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2023 15:36
până la 18.11.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2023 16:00
până la 30.11.2023 16:00
3
Licitaţie
01.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 833 333 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2023, 15:36 - 18 nov 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2023, 16:00 - 30 nov 2023, 16:00
Începutul licitației: 1 dec 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.

Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert

Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.

Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 nov 2023, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
1 833 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
18 000 MDL
Achizitii.md ID
21116013
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atribuire
Durata contractului
1 dec 2023 02:00 - 30 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2024 CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 6622.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
9.11.23 15:36
DUAE Mentenanţa Hardware CNAS 2024
Specificaţie tehnică
DUEA în Word
9.11.23 15:36
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2024.semnat (1)
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
9.11.23 15:36
DUAE Mentenanţa Hardware CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
9.11.23 15:36
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de Sarcini
9.11.23 15:36
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
9.11.23 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 1 787 940 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări