Achiziţie publică
21116013
Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), conform listei din Anexa nr. 1: și echipa de proiect din Anexa nr. 2
1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2023 15:36
până la 18.11.2023 16:00
până la 18.11.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2023 16:00
până la 30.11.2023 16:00
până la 30.11.2023 16:00
3
Licitaţie
01.12.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 833 333 MDL
Perioada clarificărilor:
9 nov 2023, 15:36 - 18 nov 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 nov 2023, 16:00 - 30 nov 2023, 16:00
Începutul licitației:
1 dec 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 nov 2023, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
1 833 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
18 000 MDL
Achizitii.md ID
21116013
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atribuire
Durata contractului
1 dec 2023 02:00 - 30 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2024
CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 6622.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
9.11.23 15:36
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2024.semnat (1)
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
9.11.23 15:36
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de Sarcini
9.11.23 15:36
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
9.11.23 15:36
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Preţul ofertei:
1 787 940 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
11.12.23 16:26
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuirenr46hardware2024semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 24044d3f-22a8-40ad-a2f5-a7c7be38fcc9
Anunț de atribuire
11.12.23 16:26
scrisoareinformaredaacsystemintegratorsemnat.pdf
ID: 4a3242dc-aec0-435e-af2a-455364a5c5f2
Anunț de atribuire
11.12.23 16:26
Documentele depuse cu oferta
garantiabancara_cnas_291123semnat.pdf
ID: 7070d8d3-e0c4-4ab5-b4e8-074f04bbec94
Documente de depunere
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
30.11.23 16:00
formularul_duae_dsisemnat.pdf
ID: 91bf036b-b26c-4887-9056-d7fbb774cbc2
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
30.11.23 16:00
formularul_duae_dsssemnat.pdf
ID: e13ba4a1-e543-4a39-aaa6-99d64b5cc451
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
30.11.23 16:00
anexa14_declaratiepersonalcalificatsemnat.pdf
ID: 0db36bfe-5c78-4495-9439-2215002befdb
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
declaratiedetineresistemuluideinregistrareaapelurilorsemnat.pdf
ID: 2408d822-d346-497b-b6c6-f26ee4cd8f29
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
anexa8_declaratievalabilitatesemnat.pdf
ID: 4e444286-1384-4282-a515-b70d0743c681
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: 53629c3b-168d-4ed5-96ed-9ab9c8a955e2
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
dss_certificatlipsarestantilor_28112023semnat.pdf
ID: 53f81bdc-173c-475b-ba8e-3b720b336292
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
anexa12_declaratieexperientasimilarasemnat.pdf
ID: 68841dc8-fcf0-46e3-a633-9672b64cd93a
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
declaratiedetinereservicecentrusemnat.pdf
ID: 6b14d7c3-c5d1-4bb4-9a8f-b41720119451
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
anexa7_cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 70cccb9c-0fd8-465f-abd0-c88a46447b81
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
extrasdsi25102023semnat.pdf
ID: b40c1251-c44c-4681-bc52-70db9cf1f3f0
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
iso_certificate_validsemnat.pdf
ID: c1316d6b-d52e-448b-a754-f45b6b9a5c36
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
anexa22_specificatiitehnice_descriereasolutieipropusesemnat.pdf
ID: c2b4ff5f-dda9-4740-a909-c1651cf2165f
x_technicalDocuments
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
anexa23_specificatiidepretsemnat.pdf
ID: cefdb3cc-c4af-4204-800a-adbfdd23eb75
Propunere financiară
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
extras-srl_daacsoftwaresystems_23102023semnat.pdf
ID: eca85365-f9e9-41f5-b0a7-13c2008afb31
Documente de calificare
Data încărcării:
29.11.23 14:19
Data deschiderii:
1.12.23 16:39
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK