1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2023 16:27
până la 16.11.2023 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2023 16:30
până la 22.11.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2023, 16:27 - 16 nov 2023, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2023, 16:30 - 22 nov 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Frigider casnic cu congelator
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2023, 16:07
Data ultimilor modificări
6 nov 2023, 16:27
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21114515
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
30 nov 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Frigider casnic cu congelator. - capacitate: 320 - 400 litri - dimensiuni (lăţimea): 60 - 85 cm; - regim de temperatură: -2/+8°C; - refrigerare ventilate; - control de temperatură: electronic; - dezgheţare automată; - clasa de eficienta energetica (A+); (A+++)(opţional); - alimentare: 220V; - picioare reglabile; - din data dării în exploatare: garanţie minim 36 luni; - deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova; - pe perioada garanției utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului; Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.), în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene: - Unitatea militară ( l.p.d Căușeni) – 3 buc; - Unitatea militară (l.p.d Dănceni) – 3 buc; CPV: 39711000-9 - Aparate electrice de uz casnic pentru alimente
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard utilaj cantina repetare.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
6.11.23 16:27
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
6.11.23 16:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

COMPANIA SUCCESULUI

Preţul ofertei: 45 009 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Eleamag SRL

Preţul ofertei: 77 940 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta Eleamag SRLcorespunde cerinţelor stabilite în documentaţia de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări