Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
06.11.2023 13:35
până la 16.11.2023 09:30
până la 16.11.2023 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
16.11.2023 09:30
până la 27.11.2023 09:30
până la 27.11.2023 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 437 000 MDL
Perioada clarificărilor:
6 nov 2023, 13:35 - 16 nov 2023, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
16 nov 2023, 9:30 - 27 nov 2023, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse parafarmaceutice - 2023 (2)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2023, 13:35
Data ultimilor modificări
7 nov 2023, 9:23
Achizitii.md ID
21114426
MTender ID
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - 1.Filtru cu filtrare eficientă și cu returnarea optimală a umidității și căldurii
Buget: 117000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - 4.Set operații coxo-femurale, steril, jetabil
Buget: 460000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - 5.Acute thoracic set (chirurgie Toracică/Spinală)
Buget: 127500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
5.anunt de participare 21114426.pdf
5.anunt de participare 21114426.pdf
Istoricul documentului
-
5.anunt de participare 21114426.pdf
5.anunt de participare 21114426.pdf
ID: 22b963bc-8f01-4a14-be7b-3a97853d5668
Documentele la ofertă
-
5.anunt de participare 21114426.pdf
5.anunt de participare 21114426.pdf
ID: 22b963bc-8f01-4a14-be7b-3a97853d5668
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.11.23 09:23
6.doc. standard 21114426.docx
Istoricul documentului
-
6.doc. standard 21114426.docx
ID: 63152a3e-370f-489b-9ad7-171f426a7e4c
Documentele la ofertă
-
6.doc. standard 21114426.docx
ID: 63152a3e-370f-489b-9ad7-171f426a7e4c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
7.11.23 09:23
Data:
6 nov 2023, 15:08
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Termenii de livrare a produselor pina la sfirsiutul anului 2023 sau vor fi prelungiri pentru anul 2024?
Răspuns (7 nov 2023, 09:25):
ANUNT DE PARTICIPARE: pct.13. Termenul de valabilitate a contractului: _29.02.2024_
Data:
6 nov 2023, 15:19
Subiectul întrebării:
Valabiliatea contractului
Întrebare:
Rugam sa indicati un termen de valabilitate a contractului mai mare, cel putin 3 luni, dat fiind termenii necesari desfasurarii licitatiei (evaluare, zilele de asteptare pana la semnarea contractelor), nu este un termen rezonabil de executare in ultimele zile ale anului. Fabricile producatorilor nu mai primesc comenzi dupa 15 decembrie, astfel, cantitatile solicitate nu pot fi produse si livrate in termen atat de restrans. Va multumim.
Răspuns (7 nov 2023, 09:25):
ANUNT DE PARTICIPARE: pct.13. Termenul de valabilitate a contractului: _29.02.2024_
Data:
13 nov 2023, 14:00
Subiectul întrebării:
4.Set operații coxo-femurale, steril, jetabil
Întrebare:
12) 2 buc.: Meșe cu fir radiocontrastant, dimensiuni 50 x 50 cm (± 5 cm); Rugăm respectuos o explicație mai detaliată pentru acest punct.
Răspuns (13 nov 2023, 15:01):
Operatorul economic cointeresat în participarea la procedura de achiziție, este în drept să examineze piața de desfacere la diferiți producători, pentru bunurile (pozițiile) cu care intenționează să participe. Producătorii menționează clar specificațiile tehnice ale bunurilor produse pentru fiecare poziție (model de articol) în parte!
Totodată, menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK