Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2023, 12:44 - 19 nov 2023, 9:23
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2023, 9:23 - 29 nov 2023, 8:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOT de mijloace de identificare. Se va achizitiona tot împreună de la același producător.

Informația despre anulare
Motivul anulării
- În temeiul art.71 punct g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Grupul de lucru în procesul examinării /evaluării ofertelor desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile legale în vigoare, cu respectarea principiilor transparenţei, publicităţii, obiectivităţii, imparţialităţii şi eficienţei realizării achiziţiilor publice.
În acest context în urma procesului de evaluare a constatat că Caietul de sarcini / specificațiile tehnice, descrise în anunțul de participare stabilește o serie de omisiuni care nu definesc clar sinteza generalizată a tuturor bunurilor enunțate spre achiziționare. Fapt ce constată stabilirea exhaustivă a regulilor privind descrierea acestora, astfel autoritatea contractantă este în imposibilitate de a adopta măsuri corective la această etapă, din motiv că sunt necesare de operat în proiectul de execuție.
Așadar în scopul evitării inducerii în eroare operatorii economici, cît și a respectării Art. 37 al.(1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite, autoritatea contractantă va iniția procedura repetat după actualizarea modificărilor în caietul de sarcini.
Data anulării
7 dec 2023, 15:24
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Murelor, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aleona Dumitrascu
Telefonul de contact
+37379477446
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2023, 12:44
Data ultimilor modificări
8 dec 2023, 9:10
Achizitii.md ID
21112997
CPV
03300000-2 - Produse agricole, de vânătoare şi de pescuit
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Blanchete bovine
Buget: 1700000.0 MDL
Anulată
Data:
9 nov 2023, 12:36
Subiectul întrebării:
How many lots?
Întrebare:
Can the individual positions be offered separately?
Răspuns (14 nov 2023, 10:45):
just a one LOT
Data:
9 nov 2023, 12:38
Subiectul întrebării:
One or more suppliers?
Întrebare:
Will all positions be awarded to one supplier, or can several suppliers be involved?
Răspuns (14 nov 2023, 11:43):
present all the position in accodrance with the requests
Data:
9 nov 2023, 13:18
Subiectul întrebării:
Is the bidding document up to date?
Întrebare:
We have noticed some dates in the document ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx that refer to the past. For example: Page 21 13. term of validity of the contract: 30 decembrie 2022 Are the other details correct?
Răspuns (14 nov 2023, 10:47):
consult the the document ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx updated
Data:
9 nov 2023, 13:28
Subiectul întrebării:
Semnat electronic
Întrebare:
What does "Semnat electronic" exactly mean? Does it obligatorily have to be a Moldovan electronic signature? Can it also be a German electronic signature, like one of this? 1. ((https://www.personalausweisportal.de/SharedDocs/faqs/Webs/PA/DE/eIDAS-Verordnung-Haeufige-Fragen/eIDAS-verordnung-haeufige-fragen-liste.html))? 2. https://www.d-trust.net/en/solutions/sign-me
Răspuns (14 nov 2023, 10:49):
a German electronic signature is accepted
Data:
9 nov 2023, 13:33
Subiectul întrebării:
Language for the documents to be provided
Întrebare:
Can the documents we provide be submitted in English?
Răspuns (14 nov 2023, 10:50):
yes ,you can present the documents in English
Data:
9 nov 2023, 13:35
Subiectul întrebării:
Samples of the products
Întrebare:
Is it necessary to provide samples of the products?
Răspuns (14 nov 2023, 10:56):
if it is requested in the documents .
Blanchete bovine
Data:
9 nov 2023, 17:09
Subiectul întrebării:
Payment for the delivered goods
Întrebare:
Can invoicing and payment for the delivered goods/services be made in euros?
Răspuns (14 nov 2023, 10:52):
line of budget was fixed in MDL .
Data:
9 nov 2023, 17:10
Subiectul întrebării:
Payment for the delivered goods
Întrebare:
Can invoicing and payment for the delivered goods/services be made in euros?
Răspuns (14 nov 2023, 10:54):
line of budget was fixed in MDL
Data:
9 nov 2023, 17:24
Subiectul întrebării:
Extension of the bidding period
Întrebare:
Can the tendering period be extended by 2-4 weeks?
Răspuns (14 nov 2023, 11:39):
all the period are fixed by sistem.
Data:
16 nov 2023, 13:05
Subiectul întrebării:
Validity of the tender documents
Întrebare:
The document "ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 update.docx" appears to refer to a different invitation to tender. In particular, the information in Annex 21, Annex 22 - columns 1 and 5, Annex 23 - columns 1, 2, 3, 4, 9 and 10 and Annex 24 contains information that we cannot understand. It is not intended that the bidder will edit or change these areas. How should we deal with this?
Răspuns (17 nov 2023, 09:17):
all the files in the document are updated
Data:
16 nov 2023, 13:07
Subiectul întrebării:
performace bond
Întrebare:
We have found conflicting information for the performance bond (5%). In the document "anunt de participare crotalii.pdf" under point 18 it says that the performance bond can only be transferred to the specified account. However, in the document "ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 update.docx" there are four options to be agreed in point 92. Do we understand correctly that there is also the option of submitting a bank guarantee in accordance with point 92 4) as a performance bond in accordance with the template in Annex 10?
Răspuns (17 nov 2023, 09:22):
17. Garanția pentru ofertă, cuantumul 1% din valoarea ofertei fără TVA, sub formă de transfer la contul bancar al Autorității contractante. 18. Garanția de bună execuție a contractului , cuantumul 5 % din valoarea contractului, sub formă de transfer la contul bancar al Autorității contractante. 17 - guarantee offer. 18 - guarantee execution of the contract.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.