1
Perioada de actualizare
de la 31.10.2023 15:28
până la 17.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.11.2023 10:00
până la 06.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 314 658,30 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2023, 15:28 - 17 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2023, 10:00 - 6 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare IPLT ”Grătieşti”, gm.45 Ciorescu, IPLT ”N.Bălcescu”, gm.77 Cricova, gm.93 Hulboaca, IET Hulboaca, IPCE ”I.Fulga”, IPLT”Waldorf”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2023, 15:08
Data ultimilor modificări
6 nov 2023, 16:33
Valoarea estimată (fără TVA)
8 314 658,30 MDL
Achizitii.md ID
21112629
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Sediul instituțiilor
Durata contractului
1 ian 2024 15:11 - 30 dec 2024 15:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare IPLT ”Grătieşti”, gm.45 Ciorescu, IPLT ”N.Bălcescu”, gm.77 Cricova, gm.93 Hulboaca, IET Hulboaca, IPCE ”I.Fulga”, IPLT”Waldorf” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
numarul de locuri.doc.docx
Clarificări pentru participanți
-
31.10.23 15:28
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
31.10.23 15:28
duae_ro_23.doc
Documentele la ofertă
-
31.10.23 15:28
anunt de participare servicii alimentare 1.doc
tenderNotice
-
6.11.23 16:33
Formulare Anexa 7, 8, 9, 10,12, 14, 22,23,24,25. 2.doc
Documentele la ofertă
Formulare Anexa 7, 8, 9, 10,12, 14, 22,23,24,25. 2.doc
21.11.23 08:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 8 314 658,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a prezentat toate actele solicitate, oferta este conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări