1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2023 13:02
până la 08.11.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2023 10:00
până la 22.11.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 45 937 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2023, 13:02 - 8 nov 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2023, 10:00 - 22 nov 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Film digital pentru printer DRY VIEW 5950 (blue base)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
27 oct 2023, 11:54
Data ultimilor modificări
30 oct 2023, 8:41
Valoarea estimată (fără TVA)
45 937 MDL
Achizitii.md ID
21111217
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2. Film digital pentru printer DRY VIEW 5950 (blue base) Dimensiuni : 14x 17 in. Ambalaj (cutii a cîte 125 buc) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 625.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
27.10.23 13:02
5. ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 consumabile pentru imagistică p-u 2024.docx
Criterii de eligibilitate
-
30.10.23 08:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 36 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări