Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21107907
1
Perioada de actualizare
de la
19.10.2023 15:20
până la 31.10.2023 13:30
până la 31.10.2023 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la
31.10.2023 13:30
până la 23.11.2023 13:30
până la 23.11.2023 13:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
12 432 466 MDL
Perioada clarificărilor:
19 oct 2023, 15:20 - 31 oct 2023, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
31 oct 2023, 13:30 - 23 nov 2023, 13:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse alimentare pentru anul 2024, ouă pentru semestrul I, fructe și legume pentru trim. I
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 oct 2023, 15:20
Data ultimilor modificări
20 oct 2023, 9:51
Achizitii.md ID
21107907
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 14 - Lot 14/Piine din amestec de faina de griu cal,1 si secara 50/50
Buget: 105083.33 MDL
Activ
Lotul nr. 19 - Lotul 19/Covrigei uscati cu aroma de vanilie
Buget: 53020.83 MDL
Activ
Lotul nr. 20 - Lot 20/Covrigei uscati cu tarite sau griu incoltit
Buget: 10440.0 MDL
Activ
Lotul nr. 27 - Lot 27/Paste făinoase scurte (pene, cornisoare, sfredelus)
Buget: 121823.33 MDL
Activ
Data:
20 oct 2023, 09:51
Subiectul întrebării:
Micsorarea termenului contractului
Întrebare:
Vă rugăm să luați în considerare posibilitate de a micșora termen la Contract pînă la 3/6 luni de livrare a produselor, deoarece că azi nimeni nu știe ce o să fie în anul 2024. Deasemenea conform circularei MINISTERUL FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA nr. 13-09/94 din 14.04.2022 este posibilitate conform art.1, lit.f) Pentru produsele/serviciile alimentare, autoritatea contractantă poate încheia contracte cu un termen de valabilitate de până la trei luni.
Răspuns (20 oct 2023, 13:37):
BUnă ziua!
Grupul de lucru a decis ca achiziția să fie pentru tot parcursul anului.
Data:
20 oct 2023, 10:50
Subiectul întrebării:
Grafic de livrare
Întrebare:
Graficul de livrare pentru carne de pui este 1/72 ore. Daca noi livram productie de marti pina duminica inclusiv si luni zi libera, am putea participa la acest tender cu un astfel de grafic?
Răspuns (20 oct 2023, 13:41):
Bună ziua! Graficul de livrare nu poate fi modificat. Nu vă putem asigura că pe parcursul unui an nu ve-ți avea solicitări pentru zi de luni.
Data:
23 oct 2023, 13:48
Subiectul întrebării:
Buna ziua.
Întrebare:
Luînd in consideratie instabilitatea economica a RM si evenimentele geopolitice rugam ca sa micsorati termenul contractului 3/6 luni, este imposibil sa stabilim pretul pe o perioada de 12 luni.
Răspuns (23 oct 2023, 13:59):
Bună ziua, modificări la procedura de achiziție nu vor fi.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK