1
Perioada de actualizare
de la 18.10.2023 15:36
până la 25.10.2023 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2023 08:00
până la 31.10.2023 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 oct 2023, 15:36 - 25 oct 2023, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2023, 8:00 - 31 oct 2023, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reabilitarea sistemului termic la Punctul medical din cadrul Batalionului 1 infanterie independent al Forțelor de menținere a Păcii amplasat în comuna Cocieri, raionul Dubăsari, în repetare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2023, 15:29
Data ultimilor modificări
18 oct 2023, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Achizitii.md ID
21107327
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
13 nov 2023 08:00 - 22 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reabilitarea sistemului termic la Punctul medical din cadrul Batalionului 1 infanterie independent al Forțelor de menținere a Păcii amplasat în comuna Cocieri, raionul Dubăsari, în repetare CPV: 45331000-6 - Lucrări de instalare de echipamente de încălzire, de ventilare şi de aer condiţionat
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC ALDEMIR si Co SRL

Preţul ofertei: 333 426,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări